Ανέκαθεν, η Νο1 εταιρία κατασκευής δικύκλων, είχε σαν χαρακτηριστικό την ομοιογένεια στις μοτοσικλέτες της. Στην περίπτωση του VFR 1200, αυτός ο πήχης απλά ανέβηκε πολύ ψηλά καθώς στόχος είναι μόνο η κορυφή. Γι’ αυτό το λόγο, πλαίσιο και περιφερειακά θα πρέπει να συνεργάζονται άριστα μεταξύ τους, χωρίς κάποιο μέρος να μεταφέρει την αδυναμία του στον επόμενο κρίκο της αλυσίδας. Και βέβαια αρχής γενομένης από το πλαίσιο, είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, έχει την ακαμψία που απαιτούν οι μεγάλες δυνατότητες της VFR, αλλά μπορεί κάλλιστα να μεταφέρει αποσκευές και συνεπιβάτη στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Η ιαπωνική Showa έχει βάλει την υπογραφή της, όσον αφορά στις αναρτήσεις. Μπροστά, το VFR διαθέτει ένα upside-down πιρούνι 43 χιλ. με διαδρομή τροχού 120χιλ., ενώ πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ με διαδρομή 130 χιλ. Και στα δύο άκρα, υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Εάν χρειαζόταν μια λέξη για να χαρακτηρίσει τη λειτουργία των αναρτήσεων, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η λέξη «σφικτές» καθώς η Honda με αυτό τον τρόπο πετυχαίνει τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Η συνταγή των φρένων είναι η κλασσική της ιαπωνικής και έχει άριστα αποτελέσματα. Δύο δαγκάνες 6 εμβόλων –και μάλιστα ακτινικές- σφιχταγκαλιάζουν δύο floating δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά, ενώ πίσω υπάρχει μια δαγκάνα 2 εμβόλων, την ίδια ώρα που η διάμετρος του δίσκου είναι 276 χιλ. Τα δύο συστήματα των φρένων συνδυάζονται μεταξύ τους χάρη στο πασίγνωστο πλέον συνδυασμένο σύστημα της Honda, όπου κάθε πάτημα της μανέτας ή του λεβιέ επενεργεί και στα δύο φρένα. Ένα εξελιγμένο ABS φροντίζει με τη σειρά του ούτως ώστε η μεγάλη ισχύς του πακέτου να μη μεταφράζεται σε μπλοκάρισμα των τροχών στα δυνατά ή άτσαλα φρεναρίσματα.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr