Οι Ιταλοί θα ξεκινήσουν τελικά την παραγωγή της νέας μοτοσικλέτας τέσσερις μήνες νωρίτερα από τα αρχικά τους σχέδια και σύμφωνα με την εταιρία οι πρώτες μοτοσικλέτες θα βρίσκονται στους ευρωπαϊκούς δρόμους στα τέλη του 2011. Η τιμή της βασικής έκδοσης παρουσιάζεται αρκετά ελκυστική για μοντέλο της MV Agusta και δεν θα υπερβαίνει στην Ευρώπη τα 11.900 ευρώ. Όσο για την έκδοση Serie Oro που θα παραχθεί συνολικά σε 200 αντίτυπα η τιμή της θα ανέρχεται κοντά στα απαγορευτικά για τον μέσο αναβάτη 25.000 ευρώ! Για αυτό το τελευταίο δεν έχει γίνει ακόμη επίσημη δήλωση από την MV Agusta. Οι λεπτομέρειες που διαχωρίζουν την ειδική έκδοση από την «απλή» μοτοσικλέτα είναι αρκετές με το χρυσό χρώμα να έχει την τιμητική του και να εμφανίζεται σε ουκ ολίγα σημεία της F3, όπως πλαίσιο, ζάντες, αλυσίδα και αναρτήσεις. Οι τελευταίες ανήκουν στην Ohlins με τα αμορτισέρ του τιμονιού και του πίσω τροχού να προέρχονται από τη σειρά ΤΤΧ με το πιρούνι να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Σε διάφορα σημεία της μοτοσικλέτας, όπως στις απολήξεις της εξάτμισης και το εμπρός φτερό, κάνουν την εμφάνισή τους και τα ανθρακονήματα, ενώ η μοναδικότητα του μοντέλου ενισχύεται από την αριθμημένη πλακέτα που έχει τοποθετηθεί στην πάνω πλάκα του πιρουνιού. Στο τομέα των φρένων η F3, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 675 κ.εκ. και 135 ίππων, φέρει επίσης αρκετές αλλαγές, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί αγωνιστικοί δίσκοι και ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo. Τέλος, τόσο τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ όσο και οι βάσεις έχουν κατασκευαστεί από billet αλουμίνιο. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα δεν φέρει τροχούς μαγνησίου, όπως οι υπόλοιπες Oro της MV Agusta αλλά αλουμινίου. Όσοι πιστοί προσέλθετε. Οι υπόλοιποι από εμάς μπορούμε να ζήσουμε και με την…απλή F3.
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
Triumph: Δώρο πακέτο βαλιτσών σε Tiger 900 & 1200 και μειωμένες τιμές στη σειρά Scrambler
Benelli BN125: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ανεστραμμένο πιρούνι
Honda Gorilla: Ο μεγάλος αδερφός του Monkey που έγινε θρύλος
Το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους πρέπει να αυξηθεί στα 150km/h;
Νέο SYM JOYMAX Z3i & Ζ300: Δύο εκδόσεις με 25 ή 26 άλογα και με χώρο για 2 κράνη στη σέλα
Stark Varg SM: Hλεκτρική supermoto με 80 ίππους αλλά 125άρι στα χαρτιά!
Triumph TF 250-C & TF 450-C: Νέα cross-country όπλα σε διαθεσιμότητα από τον Οκτώβριο
Royal Alloy JPS Series 2025: Νέο ρετρό scooter Limited edition με 26 άλογα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.