Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ο κυβισμός του SX-F, προκλήθηκε μεγάλος ντόρος για τη μοτοσικλέτα, πριν καν εμφανιστεί. Όταν παρουσιάστηκε επίσημα, όλα τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω της. Και όχι άδικα, καθώς ανέτρεψε τα ισχύοντα δεδομένα. Ένας τόσο ριζοσπαστικός κυβισμός αποτελεί μια κίνηση εντυπωσιασμού, από την άλλη, όμως, το αποτέλεσμα είναι μια καλά μελετημένη μοτοσικλέτα, η οποία έδειξε έναν από τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να εξελιχθούν τα αγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας. Τα 350 κυβικά του SX-F ήταν μια κίνηση από την αυστριακή ΚΤΜ που ήρθε να ταράξει τα νερά του ΜΧ. Μια μοτοσικλέτα που πήρε σάρκα και οστά υπό την καθοδήγηση του 10 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Stefan Everts. Ο Βέλγος πολυπρωταθλητής, εκτός από οδηγικό ταλέντο και το απίστευτο ρεκόρ των 101 νικών σε GP, έχει τεράστια εμπειρία στο στήσιμο ΜΧ μοτοσικλετών, όπως έχει αποδείξει στο παρελθόν, και από τη στιγμή που του δόθηκε το πράσινο φως από την ΚΤΜ για την εξέλιξη του 350, δεν το "έχτισε" με τέτοιον τρόπο ώστε για να το οδηγήσει κάποιος να πρέπει να είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Αντιθέτως, ήθελε να είναι αρεστό από μια ευρεία γκάμα αναβατών, από το χομπίστα motocrosser μέχρι αυτόν που εμπλέκεται σε επαγγελματικό επίπεδο με αγώνες motocross. Ήθελε να είναι άκρως ανταγωνιστικό στην ΜΧ1, απέναντι σε μοτοσικλέτες που διαθέτουν εκατό κυβικά περισσότερα, αλλά παράλληλα να είναι εύκολο στην οδήγηση και αξιόπιστο στη σκληρή χρήση. Έτσι, ύστερα από τέσσερα χρόνια εξέλιξης και δοκιμών, το 350 SX-F πήρε την τελική του μορφή και, χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο, μπήκε στη σκληρή αρένα του παγκοσμίου Motocross.
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Sym Joyride 300 16`: Compact και άνετο scooter στα 4.795 ευρώ
Τηρούν οι Έλληνες τους κανόνες ασφαλείας στον δρόμο;
Έρχεται Bobber από την Voge για την Α2 κατηγορία;
QJMOTOR SVT 650/X: Με τετραπίστονες ακτινικές φρενάρες της Brembo
Kove 800X Pro: Το μεγάλο ταξίδι για τον Δρόμο του Μεταξιού ξεκίνησε
mototogelos.gr: Ανταλλακτικά και αξεσουάρ με ένα κλικ
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Metzeler Roadtec 02: Με πέλμα που προσαρμόζεται στον ρυθμό σου
Γιατί εξαφανίζονται τα βενζινοκίνητα 50άρια;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr