Με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 120.000 μόνο στην ιταλική αγορά, τα μοντέλα Grand Dink θεωρούνται τα best seller της Kymco. Το νέο Grand Dink 300i, στη τέταρτη γενιά του πλέον, δημιουργήθηκε με βάση την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων αλλά και τις σύγχρονες απαιτήσεις της κατηγορίας.
Η ανανέωση ξεκίνησε για το Grand Dink 300i από τη σχεδίαση, η οποία παρά το ότι είναι σαφώς «φρεσκαρισμένη», διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τις χαρακτηριστικές γραμμές που κάνουν όλα τα μοντέλα της οικογένειας των Dink, άμεσα αναγνωρίσιμα. Νέο είναι το πλαίσιο, με διπλούς χαλύβδινους σωλήνες στο μπροστινό του μέρος, προκειμένου να επιτύχει υψηλές τιμές στον τομέα της ακαμψίας. Οι αναρτήσεις σύμφωνα με την Kymco είναι μελετημένες για «ενδοτική» λειτουργία, κάτι που μεταφράζεται σε άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν σε πιο sportive οδήγηση. Της ίδια φιλοσοφίας είναι και τα φρένα, που αποτελούνται από μονά δισκόφρενα μπροστά και πίσω με σωληνάκια υψηλής. Φιλικά και προοδευτικά, δεν θα τρομάξουν τον αναβάτη σε γλιστερές συνθήκες, ωστόσο αν αυτός το θελήσει, μπορούν να ακινητοποιήσουν το όχημα άμεσα, προσφέροντας πάντα τον απόλυτο έλεγχο.
Ο κινητήρας του Grand Dink 300i, είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τροφοδοτείται μέσω ηλ. ψεκασμού και έχει χωρητικότητα 300 κ.εκ. Αποδίδει 24 ίππους και 2,5 κιλά ροπής, ενώ σύμφωνα πάντα με την Kymco, ο τρόπος με τον οποίο βγάζει τη δύναμη του στο δρόμο είναι απόλυτα γραμμικός και ομαλός, προκειμένου να αποφεύγονται οι δυσάρεστες εκπλήξεις σε βρεγμένη ή γυαλισμένη άσφαλτο.
Τέλος, το νέο Grand Dink 300i σχεδιάστηκε με γνώμονα τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των σύγχρονων αναβατών, για αυτό το λόγο έχει μελετημένη εργονομία για οδηγό και συνεπιβάτη, μεγάλη αυτονομία (ρεζερβουάρ 9 λίτρων), και έξυπνα διαμορφωμένούς αποθηκευτικούς χώρους.
Η διάθεση του νέου Grand Dink 300i στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει από την άνοιξη του 2011, σε τιμή πού όπως μας πληροφορεί η Kymco, θα κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα.