net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ducati Diavel: video, φωτογραφίες και στοιχεία…

Μετά από καμία ντουζίνα «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών και πληθώρα ανεπίσημων πληροφοριών, η Ducati έδωσε στη δημοσιότητα λίγες ώρες πριν από τη παρουσίαση του, επίσημες φωτογραφίες, τεχνικά χαρακτηριστικά και ένα video από το muscle bike, Diavel.

 
Ξεκινάμε με την πληροφορία που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στη συγκεκριμένη κατηγορία… Ο υγρόψυκτος L2 Testastretta 11° κινητήρας του Diavel αποδίδει 162 ίππους και 12,9 kgm ροπής από τα 1198,4 κ.εκ. του. Καθόλου άσχημα, αν συνυπολογιστεί και το πολύ μικρό – για την συγκεκριμένη κατηγορία πάντα- βάρος της μοτοσικλέτας στα 210 κιλά. Ο συνδυασμός αυτών των δύο δίνει μια πάρα πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππο, οπότε η βασική προϋπόθεση που θα όφειλε να πληροί το Diavel, αυτή του «αρκουδόγκαζου», φαίνεται πως καλύπτεται και με το παραπάνω! Από εκεί και έπειτα, ως muscle bike το Diavel θα έπρεπε με τη σχεδίαση του να δείχνεί το προφανές, δηλαδή «μυώδες» και κακό. Ok και σε αυτόν το τομέα, συν extra πόντοι γιατί δεν μοιάζει με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στους δρόμους.

Θα μπορούσε λοιπόν η Ducati να είχε αρκεστεί σε αυτά μόνο και να ήταν όλοι ευχαριστημένοι, αλλά δεν το έκανε. Αντιθέτως δήλωσε πως το Diavel θα αποτελεί την πιο sport μοτοσικλέτα της κατηγορίας με δυνατότητες για γρήγορη οδήγηση, εκτός από το cruising και τις κόντρες από φανάρι σε φανάρι. Αυτό δεν μπορούμε προς το παρόν να το πιστοποιήσουμε, αλλά σίγουρα αναγνωρίζουμε πως εκεί στη Bologna, έθεσαν πολύ γερές βάσεις για να το υποστηρίξουν! Έχουμε και λέμε: Πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Μarzocchi διαμέτρου 50 χλστ. και δισκόφρενα διαμέτρου 320 χλστ., συνεργαζόμενα με ακτινικής διάταξης μονομπλόκ δαγκάνες της brembo. Αυτά μπροστά. Πίσω έχουμε πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, επίσης και δισκόφρενο διαμέτρου 265 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα, φυσικά από τη brembo. Εντυπωσιακά αν μη τι άλλο χαρακτηριστικά για μοτοσικλέτα αυτής της κατηγορίας, όπως σίγουρα εντυπωσιακές είναι και οι διαστάσεις της ζάντα και του ελαστικού στο πίσω μέρος: 8.00 Χ 17 και 240/45-17!

Έχοντας λοιπόν προικίσει το Diavel με κορυφαία για muscle bike παραγωγής περιφερειακά, η Ducati θα μπορούσε να έβαζε ένα stop εδώ. Αλλά πάλι δεν το έκανε! Εξόπλισε το Diavel με πληθώρα ηλεκτρονικών, όπως ride by wire γκάζι, ABS και DTC, ανάγοντας το στο πιο hi-tech μοντέλο της κατηγορίας. Ε, μετά και από αυτό μάλλον αποφάσισαν να κάνουν λίγο «κρατεί».

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας : 4T, 2K, L, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) : 1.198,4
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) : 162/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 12,9/8.000
Τροφοδοσία : Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) : 17
Βάρος (kg, κενό) : 210

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος : Ατσαλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε : Τηλ. Πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) : 120
Αναρτήσεις Π : Αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) : 120
Φρένα Ε (χλστ.) : 2Δ, 320
Φρένα Π (χλστ.) : Δ, 265

Τροχοί-Ελαστικά

Ελαστικό Ε : 120/70-17
Ελαστικό Π : 240/45-17

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.) : 2.257
Μεταξόνιο (χλστ.) : 1.590
Ύψος σέλας (χλστ.) : 770

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ