net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το νέο Kawasaki W 800 είναι γεγονός!

Επιβεβαιώθηκαν οι φήμες που ήθελαν την Kawasaki να παρουσιάζει ένα νέο «ρετρό» μοντέλο, διάδοχο του πολύ επιτυχημένου -δυστυχώς εκτός Ελλάδας…- W 650. To «W 800», όπως θα είναι το όνομά του, παραμένει πιστό στις κλασικές γραμμές του προκατόχου του και φέρει 2κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 773 κ.εκ.

 
Tα μοντέλα της σειράς W δεν αποτελούν κάτι καινούριο, αφού το W1, που αποτέλεσε και την πρώτη μεγάλου κυβισμού μοτοσικλέτα της Kawasaki, παρουσιάστηκε το 1966. Τότε ήταν απόλυτα «επίκαιρο», αφού ακολουθούσε τις γραμμές των βρετανικών δικύλινδρων σε σειρά μοτοσικλετών, που μεσουρανούσαν στην παγκόσμια αγορά. Τα W συνέχισαν να παράγονται από την Kawasaki, μέχρι που η εταιρεία, ως μέλος της «ιαπωνικής τετράδας», ακολούθησε το δικό της δρόμο και αντί να μιμείται, καθόριζε πλέον τις τάσεις στο μοτοσικλετιστικό στερέωμα. Τα W επανήλθαν στο προσκήνιο το 1996, όταν η Kawasaki λάνσαρε το W 650, προκειμένου να καλύψει τις απαιτήσεις όσων αναζητούσαν μια κλασικού ύφους μοτοσικλέτα, χωρίς όμως τα προβλήματα του παρελθόντος. To μοντέλο γνώρισε απρόσμενη επιτυχία στις αγορές του εξωτερικού, αποτελώντας μια πρώτης τάξεως βάση για μετατροπές σε café – racer και κλασικής όψης αγωνιστικά. To 2006, όμως, η παραγωγή του W 650 διεκόπη, αφού πλέον η μοτοσικλέτα δεν μπορούσε να εναρμονιστεί με τις νέες προδιαγραφές περί εκπομπής καυσαερίων (καρμπιρατέρ και αερόψυκτος κινητήρας γαρ).

Να όμως που το W επιστρέφει, αυτή τη φορά με 800 κ.εκ. και ψεκασμό, συμπλέοντας απόλυτα με τις σημερινές νόρμες και προδιαγραφές. Η απαίτηση πολλών μοτοσικλετιστών για κάτι τέτοιο εισακούσθηκε τελικά από την Kawasaki και το νέο W 800 αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του. Σχεδιαστικά δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα σε σχέση με το 650, με το 800 να ακολουθεί την «αλά Kawasaki» αισθητική άποψη περί κλασικού, η οποία βρίθει λεπτομερειών και χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη πιστότητα ως προς το αρχέτυπο. Ο κινητήρας παραμένει αερόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με χρονισμό 360 μοιρών και φέρει το «σήμα κατατεθέν» των W, που δεν είναι άλλο εκτός από την κίνηση των 4 βαλβίδων μέσω εξωτερικού άξονα και κωνικών γραναζιών. Αυτά που έχουν αλλάξει είναι η χωρητικότητα, που ανέρχεται πλέον στα 773 κ.εκ. (κλασικά υποτετράγωνα με διάμετρο 77 και διαδρομή 83 χλστ.), καθώς και η τροφοδοσία, που γίνεται πλέον μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Τα χαρακτηριστικά αυτά, σε συνδυασμό με το βαρύ βολάν, προσδίδουν στον κινητήρα του W 800 έναν «κλασικό» τρόπο λειτουργίας, με τη μέγιστη ροπή να αποδίδεται, σύμφωνα με την Kawasaki, μόλις στις 2.000 σ.α.λ.!

Οι μέχρι τώρα πληροφορίες δεν αναφέρουν βέβαια τιμές για την απόδοση του κινητήρα, αλλά για μοτοσικλέτες σαν και αυτή, λίγη σημασία έχουν τα απόλυτα νούμερα και αυτό που «μετρά» περισσότερο είναι η αίσθηση… Σε ό,τι αφορά στα περιφερειακά, ένα πιρούνι διαμέτρου 39 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ. και δύο μονά αμορτισέρ με διαδρομή 105 χλστ. ολοκληρώνουν το πεδίο «αναρτήσεις», ενώ για το αντίστοιχο πεδίο «φρένα» έχουμε μονό δισκόφρενο διαμέτρου 300 χλστ., με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ταμπούρο διαμέτρου 160 χλστ. πίσω. Τέλος, το W 800 φέρει τροχούς διαμέτρου 19 και 18 ιντσών μπροστά και πίσω, με ελαστικά 100/90 και 130/80 αντιστοίχως. Η επίσημη παρουσίαση της μοτοσικλέτας αναμένεται στις επερχόμενες εκθέσεις, χωρίς ωστόσο να έχε ξεκαθαριστεί ακόμη αν θα αυτή θα πραγματοποιηθεί στη Κολωνία ή στο Μιλάνο.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ