net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τι σχεδιάζουν οι Galluzzi – Terblanche για τη Guzzi;

Στο δυναμικό της Piaggio ανήκουν δύο από τους πιο φημισμένους σχεδιαστές μοτοσικλετών της εποχής μας, o Μiguel Galluzzi και ο Pierre Terblanche. Ένα δείγμα από τη δουλεία τους πάνω στα Guzzi πήραμε στη EICMA, με τρία concept μοντέλα, τι πιστεύουν όμως οι ίδιοι για το σχεδιαστικό μέλλον της εταιρείας;

 
Ο Μiguel Galluzzi έγινε ευρύτερα γνωστός από τη δημιουργία μίας μοτοσικλέτας ορόσημου, του πρώτου Ducati Monster 900, ενώ μεταξύ άλλων έχει σχεδιάσει και το RSV4 της Aprilia. O Pierre Terblanche έχει στο ενεργητικό του μοτοσικλέτες όπως οι Ducati Supermono, 999, Multistrada 1000 και Hypermotard και διακρίνεται για το τολμηρό και ρηξικέλευθο στυλ του.

Miguel Galluzzi: H Guzzi αποτελεί σταθερή αξία και είναι μια άμεσα αναγνωρίσιμη και γνωστή εταιρεία, ωστόσο τα τελευταία 10 χρόνια η σχεδιαστική της ταυτότητα είναι μάλλον κακή. Έχουμε τη κληρονομιά, έχουμε την ιστορία και τώρα πρέπει να θέσουμε τις βάσεις για το μέλλον. Η βασική μας πρόθεση με τα τρία πρωτότυπα που παρουσιάσαμε στην EICMA, ήταν να καταδείξουμε τις δυνατότητες και τη δυναμική που έχει η Guzzi. Τα μοντέλα της εταιρείας σήμερα είναι μεγάλα σε διαστάσεις και βαριά, παρ΄ όλο που παραδοσιακά η εταιρεία παρουσιάζει πολύ μικρές σε μέγεθος μοτοσικλέτες και με μικρό βάρος, όπως για παράδειγμα το V7 Sport του 1970. Το σημείο αναφοράς για τα Guzzi βέβαια δεν έχει αλλάξει και αυτό δεν είναι άλλο έκτος από τον αερόψυκτο, εγκάρσια τοποθετημένο, V2 κινητήρα. Από τη στιγμή που έχεις ένα μοναδικό χαρακτηριστικό, κάτι που σου προσδίδει ταυτότητα, είναι φυσικά λάθος να το αλλάξεις. Με βάση αυτά τα δεδομένα εργαζόμαστε και δουλεύουμε ιδέες για το μέλλον, κρατάμε ορισμένα πράγματα αναλλοίωτα, αλλά προσθέτουμε και αρκετά νέα στοιχεία. Γνωρίζω ότι αυτή τη στιγμή το πελατειακό κοινό της Guzzi είναι αρκετά συντηρητικό και δύσκολα θα δεχθεί κάποιους νεωτερισμούς. Ωστόσο δεν μπορούμε να λειτουργούμε με βάση αυτό το σκεπτικό, δεν γίνεται να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτό το target group, γιατί τότε η Guzzi θα «σβήσει». Τα νέα Guzzi θα πρέπει να είναι αρεστά σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών.

Pierre Terblanche: Πιστεύω ότι παρά τα σχόλια που ειπώθηκαν, τα μοντέλα που παρουσιάσαμε στην EICMA, ήταν κάθε άλλο παρά υπερβολικά. Ήταν μια απόλυτα συνειδητή και προσεγμένη στην εκτέλεση της επιλογή, που στόχευε τόσο στο υπάρχον κοινό της Guzzi, όσο και στο να δελεάσει νέους αναβάτες που δεν είχαν προηγουμένως επαφή με την εταιρεία. Η βασική ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε κάτι που θα ήταν ταυτόχρονα κλασσικό και μοντέρνο! Αν πάρει κανείς ένα παλιότερο Guzzi, ας πούμε ένα Le Mans ή ένα V7, και το βάλει δίπλα σε ένα σύγχρονο μοντέλο, θα εντυπωσιαστεί με το πόσο μικρότερη είναι σε διαστάσεις μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε τη δεκαετία του 70, μοιάζει σχεδόν με ένα σημερινό 250άρι! Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος οι μοτοσικλέτες να είναι τόσο μεγάλες στην εποχή μας, είναι κάτι που συνέβη χωρίς λόγο στο πέρασμα των χρόνων και δεν το επιτάσσεται καμία τεχνική ή μηχανολογική αιτία.

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ