net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Όχι πια «κακά παραδείγματα» στα promo-video…

Σε συμφωνία κυρίων κατέληξαν τα μέλη της ACEM (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Μοτοσικλέτας), προκειμένου τα διαφημιστικά και προωθητικά video των μοντέλων τους, να μην περιέχουν σκηνές με επικίνδυνη οδήγηση στους δημόσιους δρόμους.

 
Η συμφωνία αυτή, αποτελεί μια κίνηση «καλής θέλησης» προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της οποίας στόχος είναι μεταξύ άλλων, η εξάλειψη των φαινομένων επικίνδυνης οδικής συμπεριφοράς από τους δρόμους. Ο Stefan Pierer, πρόεδρος της ACEM και «αφεντικό της KTM, δήλωσε σχετικά: «Οι κατασκευαστές, μπορούμε να παίξουμε ένα σημαντικό ρόλο στη προσπάθεια για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς των αναβατών, μέσω της διαφήμισης και του marketing. Για αυτό το λόγο, η μοτοσικλετιστική βιομηχανία της Ευρώπης, συμφώνησε και δεσμεύτηκε να ακολουθήσει στο σύνολο της μια κοινή διαφημιστική πολιτική με σαφείς κανόνες, προκειμένου να συμβάλει στο σκοπό αυτό.»

Εν ολίγοις δηλαδή, τέρμα οι σούζες, τα endo και τα παντιλίκια στα promo-video, από εδώ και πέρα θα ακολουθηθεί η πολιτικά ορθή οδός. Βέβαια το ειρωνικό της υπόθεσης όπως επισημαίνει και η βρετανική MCN από όπου και προέρχεται η είδηση, είναι ότι ο Stefan Pierer, ο άνθρωπος που μετείχε των διαδικασιών για τη συμφωνία αυτή, πιθανότατα να έδωσε το «OK» πριν από μερικά χρόνια για το πιο extreme promo-video που δημιουργήθηκε ποτέ. Πρόκειται για το διαφημιστικό clip του KTM Super Duke του 2006, το οποίο και επισυνάπτουμε καθαρά για αρχειακούς – μουσειακούς λόγους.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ