Οι δύο αυτές μοτοσικλέτες αποτελούν της εξέλιξη του πρωτότυπου Zero Emissions Motorcycle που είχε παρουσιάσει η KTM το 2008. Πρόκειται για ένα enduro και ένα SM, τα οποία φέρουν περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου, τροχούς 21-18 (enduro) & 17-17 (SM) και αναρτήσεις της WP «δανεισμένες» από τα καθαρόαιμα της εταιρείας με τους θερμικούς κινητήρες. Παρ΄ όλο που δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες διαθέσιμες, οι αλλαγές αυτές συνιστούν ένα μεγάλο άλμα προόδου σε σχέση με το πρωτότυπο του 2008, το οποίο υπολειπόταν σαφώς σε πλαίσιο, αναρτήσεις και περιφερειακά. Οι αλλαγές επίσης, υποδηλώνουν και βελτίωση του ηλεκτροκινητήρα, αφού προφανώς μια μοτοσικλέτα με τέτοιο εξοπλισμό θα πρέπει να έχει αν μη τι άλλο ισχύ παραπλήσια των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Από τη στιγμή μάλιστα που η ροπή δεν αποτελεί πρόβλημα για τα ηλεκτρικά μοτέρ (η KTM ανακοίνωνε 4 κιλά ροπής για το πρωτότυπο Zero Emissions Motorcycle) τότε περιμένουμε η ισχύς να είναι παραπλήσια ενός 4Τ 250 EX-F. Βελτιώσεις θα πρέπει να έχουν γίνει και στη διάρκεια, αφού τα 40 λεπτά σε συνθήκες αγώνα που ίσχυαν για το πρωτότυπο του 2008 απλά δεν επαρκούν πλέον. Σε ότι αφορά στο βάρος, είναι η μοναδική παράμετρος που δεν θα χρειαστεί να αλλάξει, αφού τα 90 κιλά του πρωτότυπου Zero Emissions Motorcycle, είναι μια πολύ καλή τιμή για τη κατηγορία! Η ΚΤΜ ανακοίνωσε πως οι μοτοσικλέτες θα είναι έτοιμες μέχρι το 2011, ωστόσο η παρουσίαση τους ενδέχεται να μετατεθεί ένα χρόνο αργότερα (2012), ανάλογα με την εξέλιξη της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Τακάκια: Γιατί βλέπεις μεγάλες διαφορές στην τιμή και τι αλλάζει στα υλικά
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.