LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Tα ΜΑC με κινητήρες Yamaha

Όλα έδειχναν έτοιμα για την έναρξη των γραμμών παραγωγής της MAC, της νέας εταιρείας που προέκυψε από τη συνεργασία μεταξύ της Xenophya Design και του Ellis Pit. Η απόφαση όμως του Eric Buell να σταματήσει τη παραγωγή του Blast, που αποτελούσε και τον «δωρητή» του κινητήρα, άλλαξε τα σχέδια.

 
Τα Spud, Ruby, Peashooter και Roarer, όπως είναι η ονομασία των μοντέλων της Mac, θα εξοπλιζόντουσαν με τον αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα του Blast. Τα σχέδια τους ήταν βασισμένα πάνω σε αυτό το μοτέρ και η ξαφνική απόφαση για τον «παροπλισμό» του μοντέλου της Buell, έφερε τα πάνω – κάτω, λίγους μόλις μήνες πριν αρχίσει η παραγωγή των μοτοσικλετών της MAC.

Όπως είναι φυσικό, η εύρεση ένος νέου κινητήρα είναι το μείζων ζήτημα αυτή τη στιγμή για τους ανθρώπους της Mac και από ότι φαίνεται θα καταλήξουν σε μια δοκιμασμένη λύση που…φοριέται πολύ. Ο λόγος για το μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα των 660 κ.εκ. που κατασκευάζεται από τη Minarelli, η οποία και ανήκει στη Yamaha.

Εκτός των XT660R & X, MT-03 και XT660Z Tenere που κινούνται από αυτόν, ο συγκεκριμένος κινητήρας γνωρίζει μεγάλο…σουξέ, αφού έχει χρησιμοποιηθεί από την Aprilia για τα Pegaso, από τη Derbi στα Mulcacen 659, από τη Jawa και από άλλους κατασκευαστές.

Όπως και να έχει η περίπτωση της MAC επαληθεύει τη γνωστή λαϊκή ρήση «κάθε εμπόδιο για καλό», αφού στα πανέμορφα μοντέλα της εταιρείας, είναι σίγουρα προτιμότερο το υγρόψυκτο μοτέρ των 660 κ.εκ., αντί του αναιμικού 500άρη της Buell.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ