net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Hi-tech touring βασισμένο στο VFR 1200

Σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα MCN, η Honda πρόκειται να παρουσιάσει στις αρχές του 2010 τη νέα Pan European, η οποία θα φέρει τον κινητήρα, το πλαίσιο και πολλά αλλά επί μέρους στοιχεία του επερχόμενου VFR 1200. Το επίπεδο του εξοπλισμού της, αναμένεται να είναι πολύ υψηλό.

 
Από τη στιγμή που κινητήρας και πλαίσιο θα προέρχονται σύμφωνα με το δημοσίευμα από το νέο VFR 1200, αυτό σημαίνει πως η Pan European θα εγκαταλείψει την παραδοσιακή διάταξη του μοτέρ στο πλαίσιο κατά τον διαμήκη άξονα. Ο νέος κινητήρας των 1.200 κ.εκ. θα διατηρήσει και σε αυτή την εφαρμογή του το σύστημα της παύσης λειτουργίας των δύο κυλίνδρων, που αποσκοπεί στη οικονομία καυσίμου όταν οι οδηγικές συνθήκες δεν απαιτούν μεγάλη ισχύ.

Δύο νέα στοιχεία πιθανότατα θα αποτελέσουν το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων καθώς και η CVT μετάδοση. Ειδικά σε ότι αφορά στο CVT και στη πιθανότητα τοποθέτησης του στη Pan European, έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν μέσα από τις σελίδες του mototriti.gr:

Τα «παραδοσιακά» CVT συστήματα όπως τα γνωρίζουμε από τα scooter, αδυνατούν να διαχειριστούν ιπποδυνάμεις που ξεπερνάνε τους 50 ίππους. Η Pan European έχει παραπάνω από την διπλάσια ιπποδύναμη, όμως η Honda ισχυρίζεται πως κατάφερε να ξεπεράσει τα εγγενή προβλήματα της CVT μετάδοσης και δεν έχουμε κανένα λόγο να μην την πιστέψουμε.

Θα περίμενε κανείς να χρησιμοποιηθεί μια εξελιγμένη έκδοση του υδραυλικού συστήματος μετάδοσης του DN-01, όμως σύμφωνα με τη Honda, το CVT που ετοιμάζουν χρησιμοποιεί ιμάντες και οι βασικές αρχές λειτουργίας του είναι οι ίδιες ακριβώς με αυτές των scooter. To «μυστικό» βρίσκεται στους ιμάντες, οι οποίοι σε αντίθεση με αυτούς που είναι κατασκευασμένοι από ελαστικό ή ενισχυμένο με ίνες μετάλλου ελαστικό, θα είναι φτιαγμένοι εξ ολοκλήρου από μέταλλο, προκειμένου να αντέχουν τα μεγάλα φορτία που θα διαχειρίζονται.

Αν και δεν έχουν αναφερθεί περισσότερες λεπτομέρειες, προφανώς πρόκειται για κάποιου είδους ελάσματα, αφού είναι αναγκαίο να κυρτώνουν και να συμπεριφέρονται σαν…ιμάντες.


Η τελική μετάδοση της μοτοσικλέτας θα γίνεται –όπως και στο νέο VFR 1200- με άξονα, που θα ντουμπλάρει και στον ρόλο του μονόμπρατσου ψαλιδιού. Φυσικά η μοτοσικλέτα θα είναι εξοπλισμένη με ABS, ενώ φημολογείται πως θα υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής traction control και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων.

Μέχρι στιγμής το μόνο «επίσημο» στοιχείο από πλευράς Honda, είναι κάποια απλοϊκά σχέδια στα οποία και απεικονίζονται οι βασικές σχεδιαστικές γραμμές της νέας μοτοσικλέτας.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ