LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Bimota με κινητήρα Morini;

Πολύ πιθανό μας λέει ο σχεδιαστής Oberdan Bezzi και μάλιστα τεκμηριώνει την άποψη του με επιχειρήματα! Για το λόγο αυτό δημιούργησε ένα πολύ καλό –ως συνήθως- σχέδιο της ενδεχόμενης MMB-1 η οποία και θα φέρει το δικύλινδρο μοτέρ των 1200 κ.εκ. της Moto Morini.

 
O Bezzi κάνει λόγο για «σύγκρουση συμφερόντων» μεταξύ της Bimota και της παραδοσιακής «δότριας» κινητήρων, Ducati. Τα μοντέλα που παρουσιάζουν πλέον οι δύο εταιρείες απευθύνονται στο ίδιο target group αγοραστών και αυτί δημιουργεί προβλήματα και στους δύο. Άλλωστε είναι γνωστό πως η Ducati είχε επιβάλλει ένα είδος άτυπου «εμπάργκο» στην Bimota για τον 1198 κινητήρα της, απαγορεύοντας στην εταιρεία από το Rimini να χρησιμοποιήσει τον εν λόγο μοτέρ σε κάποια μοτοσικλέτα της πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από την παρουσίαση του.

Για αυτούς του λόγους, ο Bezzi πιστεύει πως η Bimota χρειάζεται να στραφεί σε κάποιον άλλο προμηθευτή κινητήρων και η Moto Morini συγκεντρώνει πάρα πολλές πιθανότητες. Ο V2 corsacorta με την περιεχόμενη γωνία των 72 μοιρών τα 1200 κ.εκ. χωρητικότητας και τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά απόδοσης θα μπορούσε ένατα να στελεχώσει μια σειρά νέων μοτοσικλετών στις κατηγορίες naked & Supersport.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ