Στην ήδη τεράστια γκάμα scooter της ιταλικής εταιρείας θα πρέπει να υπολογίζετε στο εξής και ένα νέο μέλος, το οποίο σημειωτέον έχει πολύ σπουδαίες προοπτικές. Η έλευση του νέου Atlantic 500 Sprint ανεβάζει ακόμα ψηλότερα τον πήχη στην κατηγορία. Το νέο μοντέλο της Aprilia είναι σύγχρονο και συνάμα χρηστικό, ενώ διακρίνεται και για κάτι που έλειπε από τον προκάτοχό του. Αποτελεί ένα σπορ scooter, όσο απίθανο κι αν σας φαίνεται, όσο απίθανο κι αν του φαίνεται. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Atlantic Sprint είναι η ικανότητά του να «μαζεύει» πολλά χιλιόμετρα, γρήγορα και εύκολα, γεγονός που οφείλεται σε δύο λόγους: στο χαμηλό βάρος του (μόλις 199 κιλά) και βέβαια στην πολύ καλή απόδοση του κινητήρα, αλλά και του συστήματος αυτόματης μετάδοσης (CVT). Με οποιαδήποτε ταχύτητα κι αν κινείσαι, η τελική αίσθηση που αποκομίζεις από το Atlantic Sprint, είναι αυτή της απόλυτης σταθερότητας και της μεγάλης ασφάλειας. Τα δύο προηγούμενα, μάλιστα, είναι και οι παράγοντες που φροντίζουν για την ψυχική σου ηρεμία. Το στιβαρό πλαίσιο, τα δυνατά φρένα, η μοτοσικλετιστική θέση οδήγησης και η μεγάλη προθυμία του στις στροφές λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους, συνθέτουν ένα αρκετά «προοδευτικό» και ευέλικτο σύνολο.Μέσα στην πόλη δεν θα δυσκολευτεί καθόλου, εν αντιθέσει προς άλλους πιο ογκώδεις ανταγωνιστές του που θα δυσανασχετήσουν. Η λεπτή σιλουέτα του (μοιάζει περισσότερο στο Atlantic 250) θα χωρέσει παντού, οι καθρέπτες θα περάσουν πάνω από εκείνους των αυτοκινήτων και το χαμηλό βάρος θα βοηθήσει στους αργούς και «λεπτούς» ελιγμούς. Το σχετικά χαμηλό ύψος του τιμονιού δεν θα δημιουργήσει κανένα απολύτως πρόβλημα, εκτός κι αν φτάνετε σε ύψος τα 2 μέτρα! Στο τεύχος 12-05 θα διαβάσετε τα πλήρη χαρακτηριστικά του νέου αυτού scooter.
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr