net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

H Desiknio προτείνει την αλλαγή της αλυσίδας με ιμάντα με όφελος οικονομικό αλλά και περιβαλλοντικό.

Ο ιμάντας της Desiknio στο BMW F800GS.

Και στο Yamaha Fazer 600 S2.

Ο ιμάντας είναι από καουτσούκ ενισχυμένος με εσωτερικό πλέγμα fiberglass και τα γρανάζια από κράμα αλουμινίου με μαγνήσιο 6082.

'Αλλαξε την αλυσίδα με ιμάντα!

Αυτό μας προτείνει η νέα ισπανική εταιρεία Desiknio, η οποία παράγει ένα κιτ μετατροπής της τελικής μετάδοσης σε ιμάντα, προς το παρόν, για τέσσερα δημοφιλή on-off αλλά και ένα street.

 
 Η εταιρεία Desiknio στήθηκε από τον νεαρό μηχανολόγο Joaquín Cortés από τη Γρανάδα της Ισπανίας. Ο Cortés είναι μοτοσικλετιστής και η ιδέα του να φτιάξει κιτ μετατροπής της τελικής μετάδοσης έχει πίσω της ένα εκτενώς τεκμηριωμένο σκεπτικό. Παράλληλα έχει λάβει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από το Ισπανικό Κράτος ώστε να είναι εξασφαλισμένος ο πελάτης πως αγοράζει ένα δοκιμασμένης ασφάλειας προϊόν.

Στην παραδοσιακή περίπτωση της αλυσίδας η επαφή ανάμεσα σε δύο μεταλλικές επιφάνειες παράγει θόρυβο και τριβή, ποσότητες που είναι σαφώς μικρότερες στην περίπτωση του ιμάντα. Το αποτέλεσμα είναι ποιότητα κύλισης, πιο ήσυχη λειτουργία, περισσότερη ωφέλιμη ισχύς στον τροχό και μικρότερη κατανάλωση εξαιτίας των μειωμένων τριβών.

Ο ιμάντας δεν απαιτεί λίπανση ούτε τέντωμα και η απόδοσή του παραμένει σταθερή καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του, άρα έχουμε ένα ακόμη όφελος γλιτώνοντας από τη συντήρηση αλλά και τη βρωμιά που αναπόφευκτα σκορπά η περιστρεφόμενη λιπαρή αλυσίδα. Σημειώνουμε υπάρχει και ένα περιβαλλοντικό κέρδος καθώς τα λιπαντικά της αλυσίδας δεν είναι και ακριβώς φιλικά προς τη Φύση.

Τέλος, σε βάθος χρόνου υπόσχεται κέρδος και σε χρήμα. Η διάρκεια ζωής του ιμάντα εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης και φυσικά το περιβάλλον στο οποίο θα κινηθεί, η σκόνη και η λάσπη λ.χ. θα τον φθείρουν πολύ πιο γρήγορα. Σύμφωνα με τη Deksinio η εκτίμηση είναι τουλάχιστον 30.000 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να ξεπεράσει και τα 50.000. 

Όταν έρθει η ώρα απαιτείται μόνο νέος ιμάντας, καθώς τα γρανάζια παραμένουν σε άριστη κατάσταση. Λογικά ένας ιμάντας από καουτσούκ ενισχυμένος με εσωτερικό πλέγμα fiberglass δεν είναι αρκετά σκληρός για να φάει την επιφάνεια ενός γραναζιού που έχει κατασκευαστεί από κράμα αλουμινίου με μαγνήσιο 6082. Αν λοιπόν ο ιμάντας δεν κοστίζει μια μικρή περιουσία μακροπρόθεσμα προκύπτει μια σημαντική εξοικονόμηση χρημάτων.

Το κιτ περιλαμβάνει τον ιμάντα και τα δύο γρανάζια κίνησης, ενώ δεν απαιτεί καμία μετατροπή στη μοτοσικλέτα που θα τοποθετηθεί. Προς το παρόν παράγεται για τρία δημοφιλή μοντέλα της αγοράς, BMW F800GS (και F700GS, F650GS), Suzuki DL650 V-Strom και Yamaha Fazer 600 S2. Υπό εξέλιξη είναι τα BMW F800R, G650GS και Kawasaki Z750R.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ