Ό,τι και να πει κανείς για τα πλαίσια της Aprilia είναι λίγο. Για να διατηρήσει λοιπόν στο έπακρο τη φήμη της σχεδίασε ένα ολοκαίνουργιο αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην ευελιξία (μεταξόνιο 1370χιλ) αλλά και στο ελάχιστο βάρος, αφού η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 183 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας.
Ο κινητήρας χρησιμοποιείται ως ενεργό μέλος και στηρίζεται με τρεις βάσεις αντί για δύο που έχει το Tuono 660 δημιουργώντας ένα ακόμη πιο άκαμπτο σύνολο, ενώ πάνω σε αυτόν εδράζεται και το ασύμμετρο ψαλίδι αλουμινίου.
Το τελευταίο φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της KYB σε μια διάταξη που εξοικονομεί μερικά ακόμη πολύτιμα γραμμάρια από το συνολικό βάρος.