Μαζί με την νέα CRF 450L, η Honda παρουσίασε επίσημα τις νέες CRF 250R και CRF250RX. Πρόκειται για μοτοσυκλέτες motocross έτοιμες για την κατηγορία MX2: Το μεν 250R έχει ανανεώσεις σε διάφορα σημεία, ενώ το 250RX είναι μια ειδική cross-country έκδοσή του με διαφορές κατάλληλες για τον ρόλο του.
Ξεκινώντας από το CRF250R, πρόκειται για ανανέωση του μοντέλου 2018 το οποίο ήταν ριζικά καινούργια μοτοσυκλέτα: Μάλιστα, η Honda αποκαλύπτει στο δελτίο τύπου της, ότι για το 2020, η μοτοσυκλέτα θα είναι και πάλι ολοκαίνουργια. Η CRF250R του 2018 φέρει βελτιώσεις σε πολλά σημεία της. Ο κινητήρας φέρει αλλαγές για περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, χωρίς όμως να χαθεί ισχύς στα ψηλά και είναι εξοπλισμένος με ανανεωμένο σώμα ψεκασμού, κεφαλή και σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής.
Ακόμα, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με σύστημα Launch Control, το οποίο εξασφαλίζει εκρηκτικές εκκινήσεις χωρίς απώλεια χρόνου και ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα, ανάλογα με το έδαφος και το οδηγικό επίπεδο του αναβάτη. Νέο είναι και το ακροφύσιο λίπανσης και ψύξης του πιστονιού, με 5 τρύπες για καλύτερη απόδοση και διάρκεια. Επιπλέον, ο κινητήρας έχει 3 διαθέσιμες χαρτογραφήσεις ισχύος και τρόπου απόδοσης.
Η δαγκάνα του εμπρός φρένου και οι σωληνώσεις είναι νέα εξαρτήματα, που αυξάνουν την απόδοση του φρεναρίσματος, ενώ το τιμόνι είναι της Renthal και ρυθμίζεται σε 4 θέσεις. Οι ζάντες από την DID είναι βαμμένες σε μαύρο, ενώ επανασχεδιασμένα είναι η ποδιά του κινητήρα και τα προστατευτικά του πιρουνιού.
Το νέο στην γκάμα CRF 250RX είναι η cross-country εκδοχή του CRF250R και φέρει κάποιες αλλαγές, όπως μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου (8,5 λίτρα έναντι 6,3 του R μοντέλου), αλουμινένιο στάντ, τροχό 18 ιντσών πίσω αντί για 19 και αναβαθμισμένες ρυθμίσεις αναρτήσεων και παροχής ισχύος. Ο κινητήρας του έχει δεχθεί και αυτός τις αναβαθμίσεις που δέχθηκε το CRF250R και φέρει επίσης το launch control 3 επιπέδων και τις 3 χαρτογραφήσεις ισχύος.