net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με τη Yamaha ο Melandri είχε την καλύτερη χρονιά του στο WSBK, τερματίζοντας δεύτερος στην πρώτη του σεζόν

Από την κοινή τους συνεργασία με τη BMW στο WSBK, από αριστερά προς τα δεξιά: Andrea Dosoli, Marco Melandri και Silvano Galbusera (ναι, ο αρχιμηχανικός του Valentino Rossi!)

Αν τα πήγε τόσο καλά με το προηγούμενο R1, όλοι θέλουμε να δούμε τον Melandri πάνω στο νέο R1M

Με τη νέα R1M είναι σαφές πως η Yamaha στοχεύει στο WSBK

Η Yamaha επιστρέφει στο WSBK και θέλει Melandri

Η Yamaha ετοιμάζεται για επιστροφή στο WSBK από το 2016 και όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως ο Marco Melandri είναι ο εκλεκτός αναβάτης που θα επιθυμούσαν για να τρέξει με το νέο R1.

 

Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να ξαναφέρει το θρυλικό R1 στις πίστες του WSBK από την επόμενη σεζόν και ήδη έχουν αρχίσει οι φημολογίες για τα πλάνα τους. Ήδη έχει γίνει γνωστό πως ο Andrea Dosoli - αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας της Yamaha κατά την προηγούμενη θητεία της στο WSBK - ορίστηκε να συντονίσει το στήσιμο της νέας ομάδας και εξαιτίας της πολύ στενής του σχέσης με τον Marco Melandri οι λογικοί συνειρμοί προέκυψαν αβίαστα.

Οι φήμες φούντωσαν όταν άνθρωποι της Yamaha Europe που παραβρέθηκαν στον πρόσφατο αγώνα Supebikes στο Assen, άφησαν να εννοηθεί πως θέλουν πολύ τον Melandri στην ομάδα τους. Είναι άλλωστε γνωστό πως ο μάνατζερ του αναβάτη μιλά με τη Yamaha ήδη από τον Φεβρουάριο.

Όπως και να έχει, το συμβόλαιο του Melandri με την Aprilia λήγει στο τέλος της χρονιάς και ο Ιταλός δε θα δυσκολευτεί καθόλου να βρει μια σέλα στο WSBK αν το επιθυμεί. Έχοντας πάρει νίκες με Yamaha, Aprilia και BMW, το όνομά του θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο από τη στιγμή που θα απεμπλακεί από τα MotoGP. Αν και ο ίδιος στις δηλώσεις του παραμένει πολιτικώς ορθός, είναι πρακτικά δεδομένο πως είδε πολύ αρνητικά τη σχεδόν υποχρεωτική μετακίνησή του στα MotoGP, προτιμώντας ένα πρωτάθλημα όπου θα πρωταγωνιστήσει παρά να παλεύει με τους τελευταίους των Open στα GP καβάλα σε μια μοτοσικλέτα που προς το παρόν είναι εντελώς μη ανταγωνιστική. Άλλωστε πρωτάθλημα WSBK δεν έχει πάρει, τερματίζοντας μια φορά δεύτερος (2011, Yamaha) και άλλη μια τρίτος (2012, BMW), οπότε είναι λογικό στα 31 του να θέλει διακαώς έναν ακόμη παγκόσμιο τίτλο όσο τον κρατούν τα πόδια του.

Η επιστροφή της Yamaha από του χρόνου στο WSBK είναι πλέον δεδομένη και απομένει να καθοριστεί η μορφή αυτής της ομάδας. Γνωρίζουμε σίγουρα πως θα είναι μια ομάδα δύο αναβατών υπό την ηγεσία του Andrea Dosoli. Πιθανότατα δε θα είναι μια νέα εργοστασιακή ομάδα, αλλά μάλλον θα ανατεθεί σε κάποιο υπάρχον σχήμα με έτοιμη δομή - όπως έκαναν και οι BMW και Ducati, αλλά και κατά την πάγια τακτική της Honda τα τελευταία χρόνια. Βασικότερη υποψήφια για τον ρόλο είναι η ομάδα Milwaukee Yamaha από το βρετανικό πρωτάθλημα, η οποία ήδη αποκτά τεχνογνωσία τρέχοντας το νέο R1 στο BSB με μεγάλη επιτυχία, καθώς ο αναβάτης της Josh Brookes μετρά ήδη τρία βάθρα σε τέσσερις αγώνες.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ