net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο Tom Sykes κατάφερε να βρει ένα setup που τον βολεύει στη βrοχή κατά τη διάρκεια του τεστ στη Jerez.

O Jonathan Rea συνέχισε την προσαρμογή της μοτοσικλέτας στα μέτρα του, ενώ στο στεγνό ήταν ελαφρώς ταχύτερος του Sykes.

Kawasaki: Τέλος χειμερινών δοκιμών

Το τελευταίο χειμερινό τεστ για την εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki έλαβε τέλος με τους Tom Sykes και Jonathan Rea να δοκιμάζουν το ZX-10R σε ένα ευρύ πεδίο συνθηκών λόγω της αστάθειας του καιρού.

 
Οι δοκιμές της Kawasaki Racing Team (KRT) διήρκησαν πέντε συνολικά ημέρες (!) και πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στην πίστα της Jerez μαζί με άλλες ομάδες από το Π.Π. Superbike αλλά και από το MotoGP. Σε αυτό το τεστ, το τελευταίο επίσημο για τη φετινή σεζόν, και οι δύο αναβάτες της Kawasaki επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση των συστημάτων και των ρυθμίσεων που δοκίμασαν στα προηγούμενα επίσημα δοκιμαστικά στην πίστα Motorland Aragon.

Με τις καταρρακτώδεις βροχές να κάνουν επίσης την εμφάνισή τους στην ισπανική πίστα η Kawasaki δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και όταν οι συνθήκες το επέτρεπαν προσπάθησε να βελτιώσει τις ρυθμίσεις των μοτοσικλετών της και στο βρεγμένο.

Οι Ιάπωνες έδωσαν στη δημοσιότητα και χρόνους για τους δύο αναβάτες τους. Ο καλύτερος χρόνος για τον Sykes ήταν το 1:40:853 και ήρθε το πρωί της Τρίτης με τον Rea να βελτιώνει αυτή την επίδοση την Τετάρτη το απόγευμα με χρόνο 1:40:738. Την Πέμπτη, υπό συνθήκες βροχής, ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να γυρίσει στο 1:52:206 και ο Rea στο 1:52:638.
 
Tom Sykes: «Δουλέψαμε σε πάρα πολλά πράγματα που θέλαμε να δοκιμάσουμε. Το τεστ ήταν πενθήμερο αλλά δυστυχώς τη δεύτερη μέρα (Τρίτη) αρρώστησα και αυτό δεν με βοήθησε. Ωστόσο κάναμε πολλούς στεγνούς γύρους και συνειδητοποιήσαμε τι χρειάζεται να βελτιώσουμε και προς τα πού πρέπει να κινηθούμε στο μέλλον. Στο στεγνό δεν δείξαμε τις πλήρεις δυνατότητές μας αλλά στο βρεγμένο είμαι χαρούμενος. Στο παρελθόν δυσκολευτήκαμε πολύ στο βρεγμένο και αυτή ήταν η πρώτη φορά που ήμουν σε θέση να κάνω αυτό που ήθελα με το Ninja ZX-10R σε αυτές τις συνθήκες. Σίγουρα δεν έχουμε βρει ακόμη το τέλειο setup. Πηγαίνουμε όμως προς τη σωστή κατεύθυνση γιατί ήμουν ταχύτερος σε αυτή την πίστα από κάθε άλλη φορά σε φουλ βρεγμένο οδόστρωμα. Κάναμε, επίσης, αρκετές δοκιμαστικές εκκινήσεις για να αξιολογήσουμε κάποια πράγματα για την επόμενη χρονιά. Σε γενικές γραμμές το τεστ ήταν πολύ εποικοδομητικό και μας έβαλε στο σωστό δρόμο για τις δοκιμές του 2015.»
 
Ο Jonathan Rea δεν έκανε επίσημες δηλώσεις, έκανε ωστόσο ο επικεφαλής μηχανικός του, Pere Riba, ο οποίος δήλωσε: « Ξεκινήσαμε το πρόγραμμά μας στο Motorland (Aragon) έχοντας ένα νέο αναβάτη αλλά και νέους κανονισμούς για αυτή τη χρονιά. Στο Motorland ξεκινήσαμε δίνοντας προσοχή στο οδηγικό στιλ του Jonathan και στη θέση του πάνω στη μοτοσικλέτα. Εδώ συνεχίσαμε πάνω σε αυτά και δοκιμάσαμε πολλά διαφορετικά πράγματα. Αυτή την εβδομάδα έβρεξε αλλά είχαμε μιάμιση μέρα καλού καιρού και μπορέσαμε να ακολουθήσουμε το σχετικό πρόγραμμα με τα πράγματα που θέλαμε να δοκιμάσουμε. Μαζέψαμε πολλές πληροφορίες για το setup της μοτοσικλέτας μόνο και μόνο για να καταλάβουμε προς τα πού πρέπει να κινηθούμε. Αυτή η πίστα έχει να κάνει περισσότερο με τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας πάρα με τη απόδοση του κινητήρα. Δουλέψαμε επίσης πολύ με το κιβώτιο γιατί φέτος έχουμε στη διάθεσή μας μόνο μία επιλογή για την κλιμάκωση των σχέσεων. Στο βρεγμένο ο Jonathan πήρε τη μοτοσικλέτα, έκανε κάποιες πολύ μικρές ρυθμίσεις και έμεινε πολύ ικανοποιημένος. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές μας». 

Επόμενο τεστ για την KRT, στις 19 και 20 Ιανουαρίου στο Aragon. 

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ