net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η έκδοση με το ABS/ASR ξεχωρίζει από την απλή λόγω των αισθητήρων, του μικρού δίσκου ανάγνωσης στο δισκόφρενο και της διπίστονης δαγκάνας.

H βασική έκδοση με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης φέρει τριπίστονη δαγκάνα για τον εμπρός δίσκο των 300 χλστ.

Η νέα εξάτμιση με τη σπορτίφ σχεδίαση δίνει ένα πιο δυναμικό τόνο στην εμφάνιση του Beverly.

Ο νέος μεγαλύτερης χωρητικότητας και ισχυρότερος κινητήρας σε σχέση με τον 300άρη απαιτεί αραιότερα διαστήματα service και εκπέμπει λιγότερους ρύπους.

Nέο Beverly SportTouring 350

Η σειρά των best-seller με μεγάλους τροχούς της Piaggio, εμπλουτίζεται με ένα νέο μοντέλο με σπορ χαρακτήρα: το νέο Beverly SportTouring. Νέος κινητήρας 350 – συμπαγής σαν τα 300 κ.εκ., αλλά με την απόδοση των 400 κ.εκ., πίσω ελαστικό 150/70 και νέα εμφάνιση, με λεπτομέρειες σε σατινέ φινίρισμα. Η κλάση και η κομψότητα του Beverly, σε μια νέα σπορ έκδοση. Το νέο Beverly SportTouring είναι διαθέσιμο και με ABS / ASR, ώστε να εκμεταλλεύεται στο μέγιστο την απόδοση, χωρίς ποτέ να θυσιάζεται η απόλυτη ασφάλεια.

 
Ειδικότερα ο νέος κινητήρας του Beverly των 330 πραγματικών κ.εκ. και 33 ίππων, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές ενός 400άρη και τις διαστάσεις, βάρος και κατανάλωση ενός μοτέρ 300 κ.εκ., εκπέμποντας παράλληλα χαμηλότερους ρύπους. Η νέα σχεδίαση της κεφαλής έχει μειώσει τις τριβές ρίχνοντας παράλληλα και τα επίπεδα θορύβου λειτουργίας. Η μείωση των τριβών μεταξύ των μηχανικών μερών με στόχο τη μειωμένη απώλεια ισχύος έπαιξε σημαντικό ρόλο κατά τη συνολική σχεδίαση του νέου μονοκύλινδρου κινητήρα. Η νέα διάμετρος και διαδρομή του κυλίνδρου είναι, οι ιδανικές διαστάσεις για την βέλτιστη απόδοση του μοτέρ στις μεσαίες στροφές και στο μερικό άνοιγμα του γκαζιού. Στις συνθήκες δηλαδή που λειτουργεί κατά κύριο λόγο ένας κινητήρας scooter. Νέος είναι και ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης που φέρει νέο αυτόματο σύστημα λίπανσης για αύξηση της διάρκειας ζωής του και συνεργάζεται με ένα καινούριο CVT κιβώτιο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτό τον κινητήρα. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις τεχνικές λύσεις που έχουν εφαρμοστεί μειώνουν συνολικά το βάρος του κατά 10 κιλά σε σχέση με ένα μοτέρ 400 κ.εκ. Μεγάλα οφέλη υπάρχουν και στο τομέα της περιοδικής συντήρησης με τα διαστήματα service να έχουν μεγαλώσει σημαντικά μεταξύ τους (κάθε 20.000 χλμ. πλέον), ενώ οι αλλαγές λαδιού πραγματοποιούνται κάθε 10.000 χλμ. Τέλος, όσον αφορά τον κινητήρα η κατανάλωση του νέου Beverly κυμαίνεται στα 3,28 λίτρα για κάθε 100 χλμ., μία τιμή ιδιαίτερα χαμηλή για την κατηγορία που μένει να επιβεβαιωθεί.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1Κ, Υ/Ψ, 4β
Διάμετρος x Διαδρομή: 78x69
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 33,3/8.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 3,3/6.250
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 3,28*
Βάρος(κιλά): 177
Φρένα Ε: Δ, 300 χλστ., 3πίστονη δαγκάνα (2πίστονη ABS)
Φρένα Π: Δ, 240 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση Ε: Πιρούνι, 35 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.): 90 χλστ.
Ανάρτηση Π: Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή(χλστ.): 81
Τροχός Ε: 110/70 - 16"
Τροχός Π: 150/70 - 14"
Μήκος (χλστ.): 2.215
Πλάτος (χλστ.): 760
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.560
Ύψος Σέλας (χλστ.): 795

*Στοιχεία Piaggio

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ