Kymco Xciting S 400: Το ισχυρότερο 400αρι scooter της αγοράς

G5 κινητήρας με την υψηλότερη ισχύ στην κατηγορία. Το S 400 έχει φορέσει τον σπορ μανδύα της εξέλιξης, προτάσσοντας το δυνατό κινητήρα, το εξελιγμένο πλαίσιο με το άρτιο πακέτο αναρτήσεων και φρένων, αλλά και την πρωτοποριακή τεχνολογία Noodoe. Είναι ο ξεκάθαρος νικητής της κατηγορίας;

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

 Οι σχεδιαστές έπραξαν σωστά, γεμίζοντας το scooter με έντονες γωνίες και προεξοχές, που εκπέμπουν τον απαιτούμενο δυναμισμό. Η συναρμογή είναι άψογή, αφού έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά από το πάνω ράφι. Εξαιρετική και η ποιότητα της βαφής, που συμπληρώνει ιδανικά το πακέτο ποιότητας. Η σέλα είναι ναι μεν δύο επιπέδων, αλλά ο συνεπιβάτης  κάθεται σχεδόν στην ίδια ευθεία με τον οδηγό, ώστε να μην επηρεάζει την κατανομή του scooter στις στροφές. Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα, χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη  χρήση των χεριών. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης Noodoe, διαθέτει μια επιπλέον σημαντική προσθήκη, αυτή του πλοηγού GPS.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »



 
Ο υγρόψυκτος κινητήρας με τη χωρητικότητα των 399 κυβικών εκατοστών, , ανήκει στη νέα γενιά G5 με το συνοδευτικό supercharged, με βελτιωμένη εισαγωγή του αέρα στο μοτέρ. Η ιπποδύναμη παρέμεινε στα ίδια επίπεδα των 36 ίππων στις 7.500σ.α.λ., αλλά η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το φάσμα, με τη μέγιστη τιμή της να ανέρχεται στα 3,9 kg-m στις 6.000σ.α.λ.


 
Η KYMCO επανασχεδίασε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1570 χιλιοστά, όμως νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα, ενώ το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι,  δένει με διπλές γέφυρες και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν αναλάβει το έργο της απόσβεσης. Στον τομέα της πέδησης, το νέο S400 εξοπλίζεται με δύο δισκόφρενα 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, τα οποία συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι διαστάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα. 
 
Τιμή: 6.990 ευρώ / 6.195 μετρητοίς

 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »