Suzuki V-Strom 650: Το πιο πετυχημένο adventure στην Ελλάδα

Βελτιωμένη οδική συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες, πιο εύκολο από ποτέ σε καθημερινή χρήση και με ταξιδιωτικές δυνατότητες, που εξακολουθούν να είναι από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Tο V-Strom παίζει χωρίς αντίπαλο όταν το ζητούμενο είναι ο πολυχρηστικός χαρακτήρας.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. 

Το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές του V-Strom 1000
, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Αψεγάδιαστη η ποιότητα κατασκευής συνολικά, με την βαφή, την συναρμογή αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να μην αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.


 
Ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., δέχθηκε αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Όλες οι αλλαγές αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, παρά την συμμόρφωση με τις Euro4 προδιαγραφές. αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Αποτέλεσμα, 70 ίπποι στις 8.800σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 6.500σαλ. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. 

Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών αποτελεί ένα από τα δυνατά σημεία του V-Strom! Τέρας ακαμψίας, ελαφρύ και πολύ στιβαρό, αντέχει  δύο επιβαίνοντες με full αποσκευές και ταξιδιωτικό φορτίο, στρίβοντας με 160+ σε παρατεταμένες , χωρίς καν να «ιδρώσει το αυτί του». Στις αναρτήσεις , το πιρούνι έχει διάμετρο 43 χλστ., και το αμορτισέρ πίσω, ρυθμίζεται με εξωτερική στρόφιγγα ως προς την προφόρτιση, προσφέροντας και ρύθμιση  της απόσβεσης επαναφοράς. Στα φρένα, δύο δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. συνεργάζονται με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα αναλαμβάνει την πέδηση πίσω. Φυσικά, το ABS είναι standard. 



Το νέο V-Strom είναι πολύ πιο δεκτικό στις εντολές για αλλαγές κατεύθυνσης, τις οποίες εκτελεί άμεσα. Η γενικότερη αίσθηση του, είναι πιο ελαφριά, πολύ περισσότερο απ` όσο περιμένεις. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στον καθημερινό... στίβο μάχης, όντας πιο “slim” και ευέλικτο από ποτέ. Ο κινητήρας με τη σειρά του δεν διαφοροποιείται ως προς την απόδοση, είναι όμως πολύ “ραφινέ” στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα της λειτουργίας του. Στον ανοικτό δρόμο, θα κινήσει με άνεση μοτοσικλέτα, δύο επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους, με ικανότητα να διατηρήσει ταχύτητες της τάξεως των 160 χλμ./ώρα.