GTR 150: To πιο δυνατό παπί που σχεδίασε ποτέ η Honda

H Honda παρουσιάζει το πιο δυνατό παπί που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του GTR150 Supra στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία νέα γενιά Sport δικύκλων πόλης, ικανά να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών με τις επιδόσεις τους και το σπορ χαρακτήρα τους.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Το GTR150 Supra προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα να προσφέρει αντίστοιχη οδηγική απόλαυση. Ταυτόχρονα ανεβάζει τον πήχη με τη μοναδική αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές οι οποίες προσδίδουν κύρος και μία μοντέρνα-σπορ εμφάνιση.


 
Ο ισχυρός και αποδοτικός τετραβάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας DOHC 150cc, που προέρχεται από τη Super Sport CBR150R, είναι εφοδιασμένος με σύστημα ψεκασμού  καυσίμου PGM-FΙ  προσδίδοντας αντίστοιχες επιδόσεις σε όλο το φάσμα των στροφών. Αποδίδει 15.1 ίππους στις 9.000rpm, με μέγιστη ροπή 1,3 kgm στις 6.500rpm, νούμερα που του χαρίζουν κορυφαίες επιδόσεις στη σπορ κατηγορία των Super Cub. Η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει με ηλεκτρική μίζα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης υπάρχει και η επιλογή χειροκίνητης εκκίνησης με μανιβέλα. 
 
 
Το GTR150 Supra διαθέτει ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού τύπου «διαμάντι» το οποίο συνδυάζει υψηλή στρεπτική ακαμψία, ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε συνθήκες πόλης ακόμη και με 2 αναβάτες. Η γεωμετρία του πλαισίου είναι τέτοια που προσφέρει άριστη συγκέντρωση των μαζών και εξαιρετική κατανομή του βάρους στο εμπρός σύστημα (Mass Forward Proportion). Ταυτόχρονα προσφέρει όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική περιμετρική ορατότητα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη αλλά και άνεση κατά τη διάρκεια οδήγησης μεγάλων αποστάσεων. Παράλληλα, οι τροχοί των 17 ιντσών και τα λάστιχα μεγάλου μεγέθους χαρίζουν αυτοπεποίθηση και αίσθημα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες.


 Στην κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει το GTR150 Supra, συνεισφέρει το δικάναλο ABS σε συνεργασία με τα υδραυλικά δισκόφρενα της Nissin διαμέτρου 255 mm στον εμπρός τροχό και 220 mm στον πίσω τροχό, τα οποία προσφέρουν γραμμική απόδοση και αντοχή ακόμη και μετά από επίπονη χρήση. Στον τομέα των αναρτήσεων το GTR150 Supra  εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγάλης διατομής 31 mm στον εμπρός τροχό, ενώ στο πίσω μέρος διαθέτει μονό αμορτισέρ με απευθείας έδραση στο ψαλίδι. Οι τροχοί του GTR150 Supra είναι 17 ιντσών και είναι εξοπλισμένοι με χυτές ζάντες αλουμινίου και ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/80-17M/C 46P στον εμπρός τροχό και 120/70-17 M/C 58P στον πίσω τροχό, συμβάλλοντας στον σπορ χαρακτήρα του.
 
 

Στο στάνταρ εξοπλισμό του GTR150 Supra περιλαμβάνεται επίσης πολυεδρικός προβολέας led δύο επιπέδων, ο οποίος προσδίδει αναγνωρίσιμη ιδιαιτερότητα και ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση ρεύματος. Ο μοντέρνος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις ταχύμετρου, δείκτη στάθμης καυσίμου, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων και μερικού χιλιομετρητή.



Το GTR150 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda moto σε δύο εκδόσεις: Sporty με τιμή 3.590 ευρώ σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και Exclusive με τιμή 3.690 ευρώ  σε μία χρωματική απόχρωση.
 
 

  • Hondakias

    Αυτό είναι μηχανή, δε βάζεις χέρι πάνω του, το παπί το λύνεις κ το δένεις μόνος σου γι αυτό έχει τη χάρη!ασε που είναι πανάκριβο, το παπί θεωρείται το πιο φτηνό δίκυκλο.

      2
  • Χαράλαμπος

    Όταν η Honda δει το κατά ένα χιλιάρικο φθηνότερο sym vf 185 μπροστά της σε πωλήσεις και δύναμη θα αρχίσει το παραμύθι της συνολικής ποιότητας κτλ όμως θα έχει χάσει και καλά να πάθει

      1
  • Βασίλης Πιρπινιαδης

    Είναι η εξέλιξη σε ένα παραδοσιακό δίκυκλο πόλης με τίς μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως. Μπράβο στην HONDA Προσωπικά θά τό αγοράσω. Είμαι 59 ετών με μοτοσυκλετιστικη πορεία από τό 1980. Με παπί άρχισα με παπί Gtr θά την τελειώσω λόγω ηλικίας.

      10
  • Χρήστος

    Τα παιδιά μας χωρίς λάπτοπ ή υπολογιστή για μια τηλεκπαίδευση που σε πετάει έξω λόγω υπερφόρτωσης,οι γονείς άνεργοι ή σε αναστολή εργασίας, και οι μπάτσοι με τα ακριβότερα παπιά που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ ever. Αυτό που λέγεται Ελλάδα λίαν συντόμως αποχαιρετήσετε το.

      6
  • ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΣ

    Κάπου το έχει πάραχ....ει η ελληνική αντιπροσωπεία. Τριαμισυ χιλιάρικα για παπί Ινδονησίας; Αν ερχόταν από Ιαπωνία πόσο θα έκανε δηλαδή; Μεγάλη ξεφτίλα

      47
  • ANASTASIOS

    Παπί είναι το μηχανάκι χωρίς συμπλέκτη;που το οδηγείς με ένα χέρι,αυτό είναι μοτοσικλέτα.

      32