Honda CB 500X: Γιατί είναι τόσο πετυχημένο;

Το CB500X είναι ιδανικό, όχι μόνο για commuting, αλλά και για μικρά ή μεγάλα ταξίδια. Προσφέρει πολλά, χωρίς η τιμή του να είναι απαγορευτική και αυτός είναι ο λόγος που είναι ψηλά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα ή πολλά κυβικά για να ευχαριστηθείς την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες σου, χωρίς να χρειαστεί να δώσεις ένα σωρό χρήματα. Μπορεί η ιαπωνική εταιρεία να έχει στη γκάμα της Africa Twin, X-ADV και VFR 1200, όμως οι πωλήσεις κατατάσσουν το CB500X στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία των μοτοσυκλετών, συνεχίζοντας την πολύ καλή πορεία του στην ελληνική αγορά. Η προτίμηση του κοινού είναι η καλύτερη διαφήμιση για το μοντέλο της Honda.
 
Το Χ έχει αναβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό, προσφέροντας ένα πιο εξελιγμένο στιλ περιπέτειας. Ο βελτιωμένος κινητήρας σε συνδυασμό με τις απαραίτητες αλλαγές στο πλαίσιο, εξασφαλίζουν αυξημένες δυνατότητες σε ένα ευρύ πεδίο χρήσης,  που περιλαμβάνει και χωμάτινες διαδρομές, ενισχύοντας το adventure προφίλ του Χ.



Στο νέο CB 500 X οι άνθρωποι της Ιαπωνικής εταιρίας προχώρησαν σε στοχευόμενες αλλαγές, οι οποίες  αναμόρφωσαν το νέο μοντέλο, δίνοντας του μια πιο μοντέρνα και φρέσκια εμφάνιση. Ταυτόχρονα του έχουν προσδώσει μια πιο άγρια adventure νότα. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, ειδικά αν αναλογιστούμε την προσιτή τιμή της και είναι στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Honda. 
 
Το εργονομικό τρίγωνο σχηματίζει μια  υπέρ-άνετη θέση οδήγησης  χάρη στην ψηλότερη σέλα και τις μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων. Ο κορμός είναι όρθιος, τα γόνατα έχουν πιο ξεκούραστες γωνίες και η απόσταση από το τιμόνι είναι ιδανική, με το τελευταίο να προσφέρει εύκολο χειρισμό.
 


Ο δικύλινδρος 8-βάλδιδος υγρόψυκτος κινητήρας των 471 κυβικών εκατοστών, είναι αρκετά δημοφιλής για την φιλικότητα, την ισορροπημένη απόδοση και το πλεονέκτημα της καταλληλότητας του, για κατόχους διπλώματος Α2. Στην νέα του εκδοχή,  στόχος ήταν η ενίσχυση της ροπής στη χαμηλομεσαία περιοχή στροφών και η βελτίωση της απόκρισης. Στην πράξη η ροπή βελτιώθηκε κατά 4%, στο φάσμα μεταξύ 3.000 -7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της ανέρχεται στα 4,4kg-m στις 7.000σ.α.λ με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500σ.α.λ. Νέα προσθήκη ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.

Στον έξτρα εξοπλισμό του θα βρείτε πολλά αξεσουάρ, όπως πλαϊνές βαλίτσες, top case, χούφτες, προβολείς ομίχλης κ.α. για να μετατρέψετε το CB500X σας σε μια πραγματική μοτοσυκλέτα τουρισμού.
 
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ