Daytona T310

Benelli TRK251

Honda Super Cub C125

Peugeot Belville 125 Top Case

Τα μεγάλα δώρα του Best Moto 2020

Δες τώρα πώς θα κάνεις δική σου για πάντα μια από τις 4 μοτοσυκλέτες που χαρίζει και φέτος το Best Moto 2020.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Για μια ακόμα χρονιά, ο θεσμός που αναδεικνύει την καλύτερη μοτοσυκλέτα και το καλύτερο scooter έχει ήδη ξεκινήσει και είναι έτοιμος να μοιράσει ξανά χαμόγελα.

Ψήφισε την καλύτερη μοτοσυκλέτα και το καλύτερο commuter για το 2020 και μπες στην μεγάλη κλήρωση!

Ίσως να είσαι εσύ ένας από τους 4 υπερτυχερούς που θα κερδίσουν μια μοτοσυκλέτα ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό ή χρηματική εγγύηση.

Τα 4 μοντέλα που θα κληρωθούν είναι τα εξής:

Daytona T310
Η πρώτη σε πωλήσεις μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα, μια μοντέρνα adventure με κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού

Η φουτουριστική και σπορ σχεδίασή του δύσκολα θα περάσει απαρατήρητη αλλά δεν μένει εκεί αφού είναι προικισμένη με πλούσιο εξοπλισμό. Αυτός περιλαμβάνει LED σε όλα τα φωτιστικά σώματα, χούφτες, σχάρα, προστατευτικά κάγκελα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, keyless σύστημα εκκίνησης, LCD οθόνη και φωτιζόμενους διακόπτες. Η σέλα είναι ευρύχωρη για δύο άτομα με αφρώδες μέτριας σκληρότητας, ενώ τα 840 χιλιοστά που απέχει από το έδαφος δεν πρόκειται να προβληματίσουν κανέναν αναβάτη, αφού σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας επιτρέπει να πατήσεις εύκολα και με τα δύο πόδια κάτω. Το T310 είναι εφοδιασμένο με μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 312 κυβικών και τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόδοσή του αγγίζει τους 35,4 ίππους στις 9.500 και τα 3 κιλά ροπής στις 7.500 με μέση κατανάλωση 4,5 λίτρα / 100 χλμ, ενώ διαθέτει 2 χαρτογραφήσεις Sport και Eco που εναλλάσσονται εύκολα από το τιμόνι. Συνδέεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων μέσω υγρού πολύδισκου συμπλέκτη και το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 15,5 λίτρα. Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται με ένα όμορφο αλουμινένιο ψαλίδι στο οποίο εδράζεται το μονό πίσω αμορτισέρ. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο με διάμετρο 37 χιλ, ενώ στον τομέα των φρένων συναντάμε διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 200 χιλ πίσω. Στάνταρ είναι και το ABS 9.1 Μ της Βosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο προσανατολισμός του T310 είναι πιο ασφάλτινος όπως υποδεικνύουν οι αλουμινένιοι τροχοί των 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
 
Ψήφισε εδώ το Daytona T310 ως το καλύτερο commuter της χρονιάς.

Benelli TRK251
Η πρόταση της Benelli στα adventure bikes μικρού κυβισμού, που προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό ευχρηστίας και πολλαπλότητας ρόλων.


Με τα on-off/adventure μοντέλα μικρού κυβισμού να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος στην αγορά, η Benelli διεκδικεί το δικό της μερίδιο στην πίτα, με το TRK 251.  H νέα μοτοσυκλέτα έχει ξεκάθαρες dual purpose ρίζες, αποτελώντας το μικρότερο αδερφάκι του TRK 502. Σχεδιαστικά, το μοντέλο ακολουθεί κατά γράμμα την adventure φιλοσοφία, με το ράμφος στο εμπρός μέρος να είναι χαρακτηριστικό και την υπόλοιπη σιλουέτα να αναφέρεται στο μεγαλύτερο μοντέλο, υποστηρίζοντας τον χαρακτήρα του. Εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φλας με τα εμπρός να είναι ενσωματωμένα στο φαίρινγκ. Η φιμέ ζελατίνα και το τελικό της εξάτμισης, που μοιάζει με after market, δίνουν μια σπορ νότα στο σύνολο. Ο κινητήρας του προέρχεται από το BN251, αποδίδοντας 24,5 ίππους και 2,14 kgm ροπής, ενώ είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος και τετραβάλβιδος. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό, στον οποίο οφείλονται όχι μόνο η φιλικότητα και η ελαστικότητά του αλλά και η ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι ατσάλινο τύπου trellis και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι διαδρομές των αναρτήσεων ανέρχονται στα 120 και 51 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δίσκοι 280 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του TRK 251 είναι 153 κιλά γεμάτο, με το ρεζερβουάρ του να έχει χωρητικότητα 17 λίτρων και το ύψος της σέλας να ανέρχεται στα 835 χιλιοστά.

Ψήφισε εδώ το Benelli TRK251 ως το καλύτερο commuter της χρονιάς.
 
Honda Super Cub C125 (προσφορά της Promoto Γκινοσάτης)
Το διαχρονικό παπί της Honda επανέρχεται με ποιότητα και εξοπλισμό που εντυπωσιάζει.

Το κλασσικό και διαχρονικό όνομα «Super Cub» επανέρχεται στο προσκήνιο σε ένα πρωτοποριακό παπί που χάρη στο ρετρό σχεδιασμό του διατηρεί τη χαρακτηριστική εμφάνιση των προγόνων του που εκατομμύρια αναβατές σε όλο τον κόσμο έχουν λατρέψει. Όμως δεν εντυπωσιάζει μόνο οπτικά, αλλά και με τον στάνταρ εξοπλισμό του, αφού διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, όμορφη ψηφιακή οθόνη, αλλά και LED φώτα και φλας. Ο κινητήρας του είναι αερόψυκτος, διβάλβιδος με την τροφοδοσία του να γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και αποδίδει 9 ίππους. Το κιβώτιο είναι 4τάχυτο και οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω ενός αυτόματου, φυγοκεντρικού συμπλέκτη. Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διαδρομή 100mm, με δύο πίσω αμορτισέρ 84mm να απορροφούν τους κραδασμούς ενώ οι κομψοί τροχοί από χυτό αλουμίνιο είναι 17 ιντσών. Το Super Cub 125 είναι εξοπλισμένο με ελαστικά  tubeless, διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 80/90-17 πίσω. Ένα εμπρός δισκόφρενο 220mm και μονοπίστονη δαγκάνα συνδυάζεται με πίσω ταμπούρο 130mm, ενώ το βάρος του με υγρά είναι 109 κιλά.

Ψήφισε εδώ το Honda Super Cub C125 ως το καλύτερο commuter της χρονιάς.
 
Peugeot Belville 125 Top Case
Ένα φινετσάτο Γαλλικό scooter στα 125 κυβικά με πολυτελή χαρακτήρα και κορυφαία συμπεριφορά.



Το scooter της Peugeot, εντυπωσιάζει με την πρώτη ματιά. Οι μπροστινοί προβολείς πλαισιώνουν ένα είδος μίνι μάσκας, ενώ στο πίσω μέρος, το φωτιστικό χωρίζεται σε 3 τμήματα, που απεικονίζουν τα χαρακτηριστικά, της σχεδιαστικής ταυτότητας της εταιρίας. Όλα τα φωτιστικά, μαζί και τα φλάς, είναι τύπου LED, ενώ μπροστά βρίσκουμε και φώτα ημέρας DRL. Διαθέτει κινητήρα 125 κυβικών, με ψεκασμό, που αποδίδει 11 ίππους και 10,8 Nm ροπής και ενσωματώνει τις τεχνολογίες LFE (Low Friction Efficiency), για μειωμένες τριβές και ACG (Alternate Current Generator), για μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, που φτάνει τα 2,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Έχει δύο δισκόφρενα, ένα για κάθε τροχό, που συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS της Bosch. Στην ανάρτηση θα συναντήσουμε διπλό ρυθμιζόμενο υδραυλικό αμορτισέρ. Οι μεγάλοι τροχοί 16 ιντσών, πλαισιώνονται από χυτές αλουμινένιες ζάντες 10 μπράτσων και προσφέρουν καλύτερο κράτημα και μεγαλύτερη άνεση. Η μεγάλη σέλα επιτρέπει την αποθήκευση ενός full face κράνους, στο εσωτερικό της. Το επίπεδο δάπεδο προσφέρει άνεση στον αναβάτη, αλλά και χώρο για μεταφορά αντικειμένων. Το κεντρικό ντουλαπάκι, ασφαλίζει με κλειδαριά, ενώ υπάρχει διαθέσιμη παροχή USB.