VERSYS 650 ABS ΤΩΡΑ ΜΕ 8.190 ευρώ!

Το Versys παραμένει μια εξαιρετική επιλογή ως πολυεργαλείο, δηλαδή αυτό που είναι ούτως ή άλλως η συγκεκριμένη κατηγορία.

Θα σε πάει καθημερινά στη δουλειά ξεκούραστα, διασκεδαστικά, αξιόπιστα και οικονομικά. Θα ταξιδέψει μακριά ή κοντά, μονοκάβαλο ή δικάβαλο, φορτωμένο ή όχι. Εμφανισιακά μοιάζει να είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα. Η φαμίλια Versys μοιράζεται μια κοινή εμφανισιακή ταυτότητα, με το 650 να είναι μέρος αυτής. Tο μπροστινό μέρος με το χαρακτηριστικό όρθιο φανάρι των δύο πρώτων μοντέλων έχει πλέον αντικατασταθεί από ένα ζευγάρι προβολέων οριζόντια διατεταγμένων και με σαφώς πιο σπορ γραμμές. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα γνωστά υψηλά επίπεδα που μας είχε συνηθίσει η Kawasaki (και) στο συγκεκριμένο μοντέλο.


Η σέλα είναι φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα και δεκτική σε πολύωρη παραμονή πάνω της. H θέση του αναβάτη απολαμβάνει βελτιωμένης αεροδυναμικής προστασίας, καθώς όλο το μπροστινό μέρος μοιάζει να έχει πάρει μερικούς πόντους στην περιφέρειά του, στέλνοντας τη ροή του αέρα μακριά από το σώμα του. Μαζί με αυτά βάζουμε και τη ζελατίνα, η οποία εκτός από ψηλότερη είναι και φαρδύτερη και μπορεί να ρυθμιστεί καθ ύψος. Ο κινητήρας των 649 κυβικών αποδίδει 69 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 6,5 kg-m στις 7.900 σ.α.λ. Το πλαίσιο του Versys είναι ζυγισμένο προς την ουδετερότητα, προσόν για απροβλημάτιστη καθημερινή χρήση και ταξίδι και αφήνει τον αναβάτη να ανακαλύψει τα όριά του.

Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της Showa διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης στο αριστερό καλάμι και απόσβεσης επαναφοράς στο δεξί. Το αμορτισέρ αντίθετα έχει χάσει την απόσβεση επαναφοράς και στη θέση της έχει έλθει ένας υδραυλικός μηχανισμός ρύθμισης της προφόρτισης, η οποία πλέον κάνει παιχνιδάκι την προσαρμογή στο φόρτωμα. Στα φρένα η Kawasaki έχει επιλέξει νέες διπίστονες δαγκάνες  της Nissin με δίσκους 300 χιλιοστών και πίσω χρησιμοποιεί μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 250 χιλιοστών. Το δικάναλο ABS, σπάνια κάνει την εμφάνιση του.