net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η Honda θέλει να παραμείνει το SH κυρίαρχο στην κατηγορία και παρουσιάζει το διάδοχο μοντέλο, πλήρως ανανεωμένο και με μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα.

Νέα φώτα θέσεις LED στο ρύγχος του scooter και τοποθέτηση σε διαφορετικό σημείο για τα φλας. Η οικογενειακή ταυτότητα της Honda επεκτείνεται.

Αιχμηρό και δυναμικό το πίσω μέρος του SH που έχει επίσης ανανεωθεί.

Ίδιο, σχεδόν, με την πρώτη ματιά, αλλά, διαφορετικό. Το νέο SH συνεχίζει στα σχεδιαστικά χνάρια του υπάρχοντος με δυναμικά χαρακτηριστικά, όμως.

Ο πίνακας οργάνων δεν φέρνει κάτι καινούριο στην κατηγορία. Παρουσιάζεται ευανάγνωστος και φέρει και μικρή μπλε ψηφιακή οθόνη στην κορυφή του.

Το πλαϊνό σταντ που απουσιάζε από την προηγούμενη γενιά κάνει επιτέλους την εμφάνισή του και προσθέτει στην πρακτικότητα του νέου SH.

Kάτω από τη σέλα μπορείτε, σύμφωνα με τη Honda, να τοποθετήσετε ένα full face κράνος! Χωρίς μεγάλους αεραγωγούς, από ό,τι φαίνεται.

Το eSP μοτέρ συγκεντρώνει όλες τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η Honda για να μείωση την κατανάλωση και τους εκπεμπόμενους ρύπους.

Ναι και ένα μικρό ντουλαπάκι που τόσο έλειπε από την ποδιά του SH.

Το μεγάλο νέο στα εξαιρετικά και συνδυασμένά φρένα του SH είναι ότι μπορείτε πλέον να το παραγγείλετε με ABS.

Το νέο SH με όλο την εξοπλισμό του γίνεται ακόμη πιο πρακτικό και βελτιώνεται σημαντικά και στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων.

Νέο Honda SH 150i 2012

Με τον ανταγωνισμό να δείχνει τα δόντια του από όλες τις πλευρές η Honda αποφάσισε να προχωρήσει σε μία συνολική ανανέωση του SH παρουσιάζοντας τον συνεχιστή της επιτυχημένης σειράς.

 
Το SH είναι ένα από τα πιο μοσχοπουλημένα scooter στην Ευρωπαϊκή αγορά. Όχι μόνο γιατί είναι Honda, άρα και ένα μοντέλο που μπορεί να αγοράσει κανείς με κλειστά τα μάτια, αλλά γιατί συγκεντρώνει και όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν την καθημερινή μετακίνηση, περά από γρήγορη και ευχάριστη.
Η ιαπωνική εταιρία έκρινε πως η ώρα για την παρουσίαση του διαδόχου έχει έρθει, ειδικά μετά και την έλευση του Xenter 150 που κοιτάζει το scooter της Honda στα μάτια (βλέπε συγκριτικό εδώ). Τι έκαναν λοιπόν οι Ιάπωνες; Πήραν την άκρως επιτυχημένη συνταγή που λέγεται SH και χωρίς να ξεφύγουν καθόλου από την φιλοσοφία που το έκανε τόσο δημοφιλές έφτιαξαν ένα ακόμη καλύτερο scooter με τροχούς 16 ιντσών, τουλάχιστον στη θεωρία. 

Αισθητική: Ομάδα που κερδίζει…

…δεν αλλάζει, σύμφωνα με το σοφό λαό και αυτό ακριβώς έπραξε η Honda όσον αφορά τη σχεδίαση του νέου SH, η οποία έχει τύχει μεγάλης αποδοχής από το δίτροχο κοινό, μέχρι σήμερα. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως SH. Ωστόσο, μια πιο προσεκτική ματιά μας δείχνει ότι σχεδόν τίποτα επάνω του δεν έχει μείνει το ίδιο με πριν. Η πρώτη διαφορά εντοπίζεται στα πλαστικά του ρύγχους με τα φλας και τα φώτα θέσης να έχουν ανασχεδιαστεί. Νέο είναι και το χρωμιωμένο πλαστικό κομμάτι ανάμεσά τους που σαν μοτίβο το έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας, όπως το μεγάλο VFR 1200 (κοιτάξτε τον προβολέα του τελευταίου και θα καταλάβετε). Διαφορετικά, με πιο έντονα χαρακτηριστικά είναι και τα πλαϊνά πλαστικά του ρύγχους, αλλά και το φτερό και τα πλαστικά του τιμονιού. 

Νέα πλαστικά εντοπίζουμε και στην περιοχή της καρίνας, όπου λίγο πιο πίσω βλέπουμε και τα νέα, πιο κλασικής σχεδίασης μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη που έχουν αντικαταστήσει τα… floor boards του υπάρχοντος μοντέλου. Στην ίδια λογική κινούνται και τα ανασχεδιασμένα πλαστικά της ουράς που έχουν γίνει πιο «καθαρά», ενώ νέο είναι και το τοποθετημένο χαμηλότερα ανάγλυφο λογότυπο. Νέες, τέλος, είναι και οι αλουμινένιες ζάντες των 16 ιντσών που με τα διπλά ζευγάρια των μπράτσων. Άλλαξε παντού, αλλά όχι πολύ, το SH, εκσυγχρονίστηκε και χωρίς να χάσει τον «ταιριάζω με όλα» χαρακτήρα έβαλε λίγη περισσότερη δυναμικότητα στην εμφάνισή του. 

Εργονομία/χώροι: Η έκπληξη 

Στον τομέα της εργονομίας προφανώς και δεν έχουν έρθει τα πάνω-κάτω για το μοντέλο της Honda, αφού ήδη πρόκειται για ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας. Ο πίνακας οργάνων έχει ανασχεδιαστεί στα πρότυπα του SH 300 και στο πάνω μέρος του φέρει μια μικρή ψηφιακή οθόνη. Η σέλα μοιάζει και είναι ανασχεδιασμένη καθώς από κάτω της πλέον μπορεί να τοποθετήσει κάποιος ένα κράνος κλειστού τύπου. Ναι καλά διαβάσατε, ένα από τα λίγα πραγματικά μειονεκτήματα του SH εξαλείφεται για πάντα, χωρίς να χάσει το μοντέλο τον 16άρη πίσω τροχό, κάτι που σύμφωνα με την Honda αποτελεί πρωτιά. Αυτός είναι και ο λόγος που η σέλα έχει ψηλώσει στα 799 χλστ. σε σχέση με αυτή του υπάρχοντος SH των 785 χλστ. Άλλο ένα μειονέκτημα που περνά στο παρελθόν και κάνει το SΗ ακόμη πιο πρακτικό στην καθημερινή μετακίνηση είναι η τοποθέτηση πλαϊνού σταντ εκεί που πριν… απλά δεν υπήρχε. Επιπλέον η ιαπωνική εταιρία τοποθέτησε στην περιοχή της ποδιάς και ένα μικρό ντουλαπάκι αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τους αποθηκευτικούς του χώρους. Όχι και λίγες αλλαγές αν σκεφτεί κανείς ότι οι συνολικές διαστάσεις έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα, όπως και το βάρος, στα 136 κιλά (γεμάτο).

Με μοτέρ eSP

Στο τομέα του κινητήρα η Honda κάνει πράξει όσα είχε ανακοινώσει πριν από μερικούς μήνες (με την παρουσίαση του Click 125i) και συνεχίζει να εξαπλώνει την τεχνολογία eSP στα μοντέλα της. Το υγρόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ του νέου SH προέρχεται από το PCX 150, έχει δεχτεί, ωστόσο κάποιες αλλαγές ώστε να ταιριάζει καλύτερα με τα χαρακτηριστικά του SH και η απόδοσή του έχει αυξηθεί κατά σχεδόν ένα ίππο. Φτάνει πλέον τους 14,2, οι οποίοι, όμως, υπολείπονται των ονομαστικών 15,5 ίππων της υπάρχουσας γενιάς. O eSP κινητήρας χαρακτηρίζεται για τις μειωμένες τριβές και τη σημαντική μείωση στην κατανάλωση και οι αλλαγές του σε σχέση με το υπάρχον σύνολο συνοψίζονται στις εξής. Νέος θάλαμος καύσης, ψυγείο ενσωματωμένο στον κινητήρα, καλύτερη ψύξη στο χιτώνιο, offset πιστόνι σε σχέση με τον στρόφαλο, κοκοράκια βαλβίδων με βελονοειδή ρουλεμάν και νέα φτερωτή που βοηθά το ψυγείο να αποβάλλει ταχύτερα τη θερμότητα. Παράλληλα ανασχεδιασμένη είναι και φτερωτή της μετάδοσης για πιο αποδοτική ψύξη ενώ σημαντικά βελτιωμένο και λιγότερο ενεργοβόρο παρουσιάζεται και το κύκλωμα της λίπανσης. Για το eSP μοτέρ η Honda ανακοινώνει μείωση στην κατανάλωση που αγγίζει το 25% σε σχέση με τον κινητήρα του υπάρχοντος μοντέλου στα 150 κ.εκ. Αυτό σημαίνει ότι για 100 χλμ. το νέο SH θα καταναλώνει μόλις 2,3 λίτρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Honda. Επίσης, ένα νέο σύστημα στο ρεζερβουάρ περιορίζει την εξάτμιση της βενζίνης συνεισφέροντας στην οικονομία αλλά και τη μείωση των ρυπαντών. Παράλληλα το τελευταίο έχει μεγαλώσει σε όγκο κατά 0,5 λίτρα φτάνοντας συνολικά τα 7,7.

Και νέο πλαίσιο

Το κοστούμι και ο κινητήρας δεν είναι τα μόνα νέα πράγματα που ανακοινώνει η Honda για το SH καθώς, σύμφωνα με την ίδια, νέο αλλά και ελαφρύτερο είναι και το πλαίσιο της νέας γενιάς. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί τα πλήρη στοιχεία για αυτό, σε σχέση με το SH που γνωρίζουμε, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά πέντε (5) χλστ.
Αλλαγές στον τομέα των φρένων δεν υπάρχουν ή τουλάχιστον δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη. Αυτό σημαίνει ότι το SH εξακολουθεί να χρησιμοποιεί δύο δίσκους για την πέδηση του οι οποίοι συνδυάζονται χάρη στο εξαιρετικό CBS σύστημα της Honda. Τα μεγάλα νέα είναι ότι πλέον θα μπορείτε να παραγγείλετε το scooter και με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος το οποίο θα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του. Τέλος, αλλαγές δεν έχουν ανακοινωθεί για τις αναρτήσεις του μοντέλου, τουλάχιστον προς το παρόν.

Το νέο SH θα παράγεται στο εργοστάσιο Atessa της Honda στην Ιταλία και οι πωλήσεις του στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν αυτό το Φθινόπωρο. Περισσότερα για το νέο SH 150i θα έχουμε για εσάς κατά την πρώτη επαφή μας με το μοντέλο της Honda που θα πραγματοποιηθεί στις 18-19 Σεπτεμβρίου.

Χαρακτηριστικά 

Κινητήρας: 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ

Κυβισμός: 152,9 κ.εκ.

Διαμετρος Χ διαδρομή (χλστ.): 58Χ57,9

Συμπίεση (:1): 10,6

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 14,2/8.250

Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,34/6.500

Ρεζερβουάρ (λίτρα): 7,7

Πλαίσιο: Ατσάλινο σωληνωτό

Μήκος (χλστ.): 2.034   

Πλάτος (χλστ.): 740

Ύψος (χλστ.): 1.152

Μεταξόνιο (χλστ.): 1.340

‘Υψος σέλας (χλστ.): 799

Βάρος (κιλά): 134

Αναρτήσεις 

Εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι
Πίσω: Αμορτισέρ

Φρένα
 
Εμπρός: Δίσκος (CBS)

Πίσω: Δίσκος (CBS) 
 
Τροχοί/Ελαστικά

Εμπρός: 100/80 –16΄΄

Πίσω: 120/80 –16΄΄

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ