Βόλτα στο κέντρο της Ρώμης με
τον ήλιο να τσουρουφλίζει τις ακάλυπτες επιφάνειες και τη θερμοκρασία στους 31
βαθμούς να δημιουργεί καταστάσεις χαμάμ μέσα από το μπουφάν. Το μποτιλιάρισμα
στους δρόμους της ιταλικής πρωτεύουσας, σε ώρα αιχμής, θυμίζει αρκετά το δικό
μας αλλά έχει μία μικρή και σημαντική διαφορά. Εκεί όλα γίνονται…δύο ταχύτητες
πιο γρήγορα και για να…επιβιώσεις πρέπει να βασιστείς τόσο στην ισχύ του scooter σου όσο και στην ευελιξία του. Οι Ιταλοί τετράτροχοι
δεν σου αφήνουν και πολλά περιθώρια για λάθος εκτίμηση, ενώ οι δίτροχοι οδηγούν
απλά σα δαιμονισμένοι!
Ευτυχώς, βρίσκομαι στη σέλα της LX150 που διαθέτει δύναμη και ευελιξία στις δόσεις που χρειάζεται για να τα καταφέρει κανείς σε ένα τόσο απαιτητικό περιβάλλον. Ο νέος κινητήρας ταιριάζει γάντι στη μικρή Vespa. Διαθέτει αρκετό γκάζι που περνά ιδανικά στο δρόμο και καταφέρνει να σε βγάλει από μία δύσκολη κατάσταση εύκολα. Πραγματικά το νέο μοτέρ και στους δύο κυβισμούς κλέβει την παράσταση (έστω και για λίγο…) ακόμη και από αυτή τη μοναδική αισθητική που χαρακτηρίζει τόσο την LX όσο και την S. Σε σχέση με το μοτέρ που αντικαθιστά διαθέτει, σύμφωνα με την Piaggio, αυξημένη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και πιο αραιά διαστήματα service για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία.
Αναλυτική παρουσίαση των ανανεωμένων LX και S αλλά και του ολοκαίνουριου μονοκύλινδρου κινητήρα στα 125 και 150 κ.εκ. θα βρείτε στο τεύχος 13 του Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στις 19 Ιουνίου.
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ
QJMOTOR Test Ride Week για SVT 650 και MTX 125
Best Moto by LS2 - Michelin: Τα καλύτερα ελαστικά του 2023
Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr