net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η εμφάνιση του RS3 σε προδιαθέτει για μοτοσικλέτα μεγαλύτερου κυβισμού…

To νέο ss της ιταλικής φίρμας εντοπίστηκε από τους φωτογράφους του εξωτερικού.

Μπορεί η ανανέωση του R6 για το 2010 να ήταν μικρή, αλλά έχει ουσία.

To RSV4 είναι βαρύτερο, αλλά και πιο προσιτό από την έκδοση Factory.

To s1000rr της ΒΜW είναι μια μοτοσικλέτα πανίσχυρη και υπερσύγχρονη.

H νέα έκδοση του 1198 διαθέτει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, εξατμίσεις της Termignoni και αγωνιστικό σταντ.

Το εντυπωσιακό ψαλίδι της σειράς των RC8 μεταφέρθηκε αυτούσιο και στην έκδοση Red Bull Replica.

Μπορεί εξωτερικά να μη φαίνεται διαφορετικό, αλλά το F4 έχει αλλάξει στο εσωτερικό του σε μεγάλο βαθμό.

Τα γρηγορότερα της χρονιάς!

Οι μοτοσικλέτες των κατηγοριών supersport και touring είναι αυτές που συνήθως απολαμβάνουν τα οφέλη των τεχνολογικών εξελίξεων και η φετινή χρονιά μοιάζει ιδιαίτερα γενναιόδωρη ως προς τις νέες τεχνολογίες. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις νέες αφίξεις για την κατηγορία supersport.

 
Πολλά από τα μοντέλα που παρουσιάζονται παρακάτω διαθέτουν στα τεχνικά τους χαρακτηριστικά την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ειδικά στον περιφερειακό εξοπλισμό. Ωστόσο, και άλλα στοιχεία, όπως οι κινητήρες, οι αναρτήσεις και τα φρένα τους, έχουν βελτιωθεί σε σημαντικό βαθμό.

Μικρά supersport
Rieju RS3 125
Νέο sport μικρό

Μια designάτη κατασκευή από την ισπανική Rieju φιλοδοξεί να μονοπωλήσει τα όνειρα των πιτσιρικάδων για το 2010. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό sport μοντέλο στα 50 κ.εκ. και στα 125 κ.εκ., το οποίο φορά τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα και έρχεται να αντικαταστήσει τα αντίστοιχου κυβισμού RS2, ονομαζόμενο RS3.
Κινητήρας: 1Κ, 4T, Υ/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 125
Ισχύς (ίπποι): 15
Βάρος (κιλά): Δ.Α.

Μεσαία supersport
Ducati 848 Dark
Προσιτή 848

Άφιξη: Φεβρουάριος 2010
Όπου «Dark» για την Ducati σημαίνει οικονομικά προσιτές εκδόσεις της υπάρχουσας γκάμας των μοντέλων, με μαύρο ματ χρώμα και συνήθως «περικοπές» στα περιφερικά ή στον εξοπλισμό. Η 848 Dark έχει μαύρο ματ χρώμα, θα είναι φθηνότερη από την standard 848, αλλά δεν θα έχει καμία απολύτως άλλη αλλαγή, πέραν του χρώματος.
Κινητήρας: 2Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 8βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 849,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 134/10.000
Βάρος (κιλά): 168

MV Agusta F3
Σε στάδιο δοκιμών

Οι φήμες για ένα νέο, μικρότερου κυβισμού ss επιβεβαιώθηκαν και από κατασκοπευτικές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν από συνάδελφο στο εξωτερικό. Με περίεργο μονόμπρατσο ψαλίδι, παράξενο υποπλαίσιο και αλλαγμένη εξάτμιση με έξοδο στα δεξιά, το νέο μοντέλο βρίσκεται σε στάδιο δοκιμής. Όσο για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, λέγεται πως θα χρησιμοποιηθεί κινητήρας χωρητικότητας 675 κ.εκ., ο οποίος θα παράγει 140 ίππους στις 14.000 σ.α.λ., ενώ η μοτοσικλέτα θα ζυγίζει περί τα 175 κιλά, χάρη στη χρήση περιφερειακών μαγνησίου και ανθρακονημάτων.
Κινητήρας: 3Κ, 4T, Υ/Ψ, 12βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 675
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 140/14.000
Βάρος (κιλά): 175

Yamaha YZF-R6
Καλύτερο χαμηλά!

Άφιξη: Μάρτιος 2010
Για το 2010, η Yamaha δεν χρειάστηκε να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό το μεσαίο superspot της. Απλά επαναχαρτογράφησε την ECU στο R6 και σε συνδυασμό με την τοποθέτηση ενός νέου τελικού εξάτμισης, υπόσχεται βελτιωμένη απόδοση στη χαμηλή και μεσαία περιοχή λειτουργίας του κινητήρα. Νέα είναι επίσης τα χρώματα και τα γραφικά.
Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 599
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 122/14.500
Βάρος (κιλά): 189 πλήρες υγρών

Μεγάλα supersport
Aprilia RSV4R
Πολεμικό για όλους

Άφιξη: Διατίθεται ήδη
Το Aprilia RSV4R αποτελεί την οικονομική έκδοση της exclusive RSV4 Factory. Οι διαφορές τους εντοπίζονται καταρχήν στις αναρτήσεις, στην απουσία των ρυθμίσεων του πλαισίου -που όμως κανένας ιδιώτης δεν χρειάζεται- στις βαρύτερες ζάντες και στα περιφερειακά από πλαστικό αντί για ανθρακόνημα. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η αύξηση του συνολικού βάρους του RSV4R κατά 5 κιλά σε σχέση με του Factory.
Κινητήρας: V4, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 996,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 180/12.500
Βάρος (κιλά): 184

BMW S 1000 RR
Άξιζε η αναμονή!

Άφιξη: Διατίθεται ήδη
Το S 1000 RR αποτελεί την προσεκτικά μελετημένη επίθεση των Βαυαρών στους Ιάπωνες μονάρχες της κατηγορίας και το πλέον αναμενόμενο μοντέλο της χρονιάς. Ήδη έχουν γραφτεί πολλά για τις επιδόσεις, τη συμπεριφορά και τις τεχνολογίες του. Όπως αυτά που γράψαμε και πριν από λίγο καιρό, όταν ο Κώστας Γκαζής το οδήγησε στην πίστα του Portimao. Συγκεκριμένα, ο Κώστας έγραφε, μεταξύ άλλων: «Από τις πρώτες κιόλας στροφές, το S 1000 RR με κερδίζει ολοκληρωτικά. Εύκολο(!), προβλέψιμο, ασφαλές, με εκμεταλλεύσιμη δύναμη. Και τα ηλεκτρονικά συστήματα; Υπερ-εξελιγμένα. Το ABS δεν το καταλαβαίνεις όπως στο παρελθόν με κραδασμούς σε μανέτα και λεβιέ, μπαίνει αθόρυβα και διακριτικά σε λειτουργία, όπως το C-ABS της Honda. Το ηλεκτρονικό γκάζι κάνει αυτό που του λες και όχι αυτό που θέλει, ενώ ο ψεκασμός είναι άψογος».
Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 999
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 193/13.000
Βάρος (κιλά): 204 πλήρες υγρών

Ducati 1198S Corse
Νέα έκδοση

Άφιξη: Φεβρουάριος 2010
Ουσιαστικά πρόκειται για μια νέα έκδοση, την αντικαταστάτρια της περσινής 1098R Troy Bayliss LE, με τις διαφορές να είναι:
- …η ονομασία,
- το αλουμινένιο ρεζερβουάρ που ζυγίζει 1 κιλό λιγότερο και έχει ελαφρά μεγαλύτερη χωρητικότητα,
- οι Termignoni εξατμίσεις και
- το αγωνιστικό σταντ που δίνεται ως δώρο με την αγορά.
Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε λεπτομέρειες, όπως π.χ. την τιμή της ή αν θα έρθει στην Ελλάδα.
Κινητήρας: 2K, 4T, Y/Ψ, 8βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.198,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 180/9.750
Βάρος (κιλά): 164

ΚΤΜ RC8 R Red Bull Replica
180 συλλεκτικοί ίπποι
Άφιξη: Διατίθεται κατόπιν παραγγελίας
Μετά το επίσης περιορισμένης παραγωγής RC8 R Akrapovic / McWilliams Replica, η KTM προσφέρει άλλες 100 μοτοσικλέτες της ίδιας φιλοσοφίας, με διαφορετικό αυτή τη φορά όνομα, δηλαδή RC8 R Red Bull Replica. Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται πάντα το race kit που ανεβάζει την απόδοση στους 180 ίππους! Στην ουσία, πρόκειται για RC8 R μοντέλα, βαμμένα στα χρώματα με τα οποία αγωνίστηκε ο Stefan Nebel στο γερμανικό πρωτάθλημα Superbike, IDM. Αλλαγές στα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν σε σχέση με οποιοδήποτε RC8 R.
Κινητήρας: V2, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.195
Ισχύς (ίπποι): 180
Βάρος (κιλά): 182

MV Agusta F4
Ανανεωμένη εσωτερικά

Άφιξη: Μάρτιος 2010
Το ιταλικό superbike διαθέτει κυρίως εσωτερικές αλλαγές που δεν διακρίνονται με την πρώτη ματιά. Κάτω από τα υπέροχα πλαστικά (και carbon) έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές μεγάλης έκτασης. Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο χωροδικτύωμα αλλά είναι επανασχεδιασμένο, όπως και το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι που είναι και μακρύτερο κατά 20 χλστ. Ο κινητήρας είναι αυτός που συγκεντρώνει όμως τις περισσότερες αλλαγές. Η χωρητικότητά του έχει μειωθεί από τα 1.078 κ.εκ. στα 998 κ.εκ., ενώ η ιπποδύναμη του, βάσει των τιμών που δίνει η MV Agusta, έχει αυξηθεί κατά 3 ίππους σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλο. Στη τροφοδοσία, νέοι είναι οι μεταβλητού μήκους αυλοί εισαγωγής, καθώς και το ζεύγος των μπεκ ανά κύλινδρο. Νέα είναι και η ανάφλεξη (Magneti Marelli 7 SM), η οποία συνεργάζεται με το traction control της Agusta που ρυθμίζεται σε 8 διαφορετικά modes. Τέλος, η εταιρεία ανακοινώνει τελική ταχύτητα της τάξεως των 303 χλμ./ώρα και βάρος 192 κιλά.
Κινητήρας: 4T, 4K, Υ/Ψ, 4βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.): 186/12.900
Βάρος (κιλά): 192

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ