net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Σκαρφάλωσε αμέσως στην κορυφή των προτιμήσεων

Μερικά μοντέλα το μόνο που χρειάζονται είναι ένα όνομα για να πετύχουν. Και όταν το όνομα αυτό είναι το Beverly, η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη. Πόσο μάλιστα όταν το εν λόγω μοντέλο δεν διαθέτει μόνο το όνομα, αλλά και τη χάρη.

 
Το Tourer 300 i.e. είναι το πρώτο μέλος της οικογένειας των Beverly που απέκτησε το νέο κινητήρα και το λογότυπο 300 στα πλαστικά του. Και το γεγονός ότι δεν πρόκειται για το απλό Beverly, αλλά για το Tourer που επιλέχθηκε για αυτή την πρωτιά, δείχνει ότι οι Ιταλοί στην Piaggio ποντάρουν πολλά στη συγκεκριμένη έκδοση.

Αισθητικά, η εμφάνισή του μοιάζει συνηθισμένη. Ωστόσο, το Tourer 300 φέρει και πολλά ρετρό στοιχεία, τα οποία έχει δανειστεί από το Cruiser. Χρωμιωμένα μέρη και ένα ολοστρόγγυλο φανάρι να δεσπόζει πάνω στο τιμόνι. Δεν είναι όμως υπερβολικά ρετρό όπως το Cruiser. Διαθέτει ζελατίνα, ενώ και το τιμόνι του είναι ντυμένο με πλαστικό.

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν, σύμφωνα με την Piaggio, δύο semi-jet κράνη. Στην ποδιά βρίσκεται ένα αρκετά μεγάλο ντουλαπάκι, το οποίο θα φιλοξενήσει γάντια και άλλα μικροπράγματα. Τέλος, στο γάντζο της ποδιάς θα μπορέσει ο αναβάτης να κρεμάσει μια τσάντα.

Όσον αφορά στην εργονομία, κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Η σέλα και το ντεπόζιτο ανοίγουν με κουμπιά στο τιμόνι, η ζελατίνα προσφέρει επαρκή προστασία και ο πίνακας οργάνων είναι ευδιάκριτος.

Τα επιπλέον κυβικά που και οι ρυθμίσεις που έγιναν για τη μέγιστη απόδοσή του, δεν επηρέασαν την ισχύ του, αλλά τη ροπή του. Τα νέα αυτά αποθέματα ροπής έχουν κάνει το Beverly Tourer 300 πιο ευέλικτο, κάτι που ο αναβάτης θα εκτιμήσει ιδιαίτερα μέσα στην πόλη.

Η λειτουργία των φρένων είναι φιλική και προοδευτική και το μόνο που χρειάζεται συνήθεια είναι το μικρό κενό στην αρχή της διαδρομής των μανετών. Επιπλέον, είναι αρκούντως δυνατά (χάρη και στην ασυνήθιστη επιλογή των Ιταλών να τα εξοπλίσουν με σωληνάκια υψηλής πίεσης) και η αίσθηση που προσφέρουν θα βοηθήσει τον αναβάτη να αποφύγει τυχόν μπλοκαρίσματα των τροχών.

Τέλος, θα μπορέσει να κινηθεί άνετα και έξω από την πόλη, με ταχύτητες που δεν ξεπερνάνε τα 135 χλμ./ώρα. Τα μόνα προβλήματα που θα αντιμετωπίσει ο αναβάτης είναι το παραπάνω κούνημα και η ελλιπής προστασία από τη ζελατίνα, αν ξεπερνά σε ύψος τα 1,80 μ.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ