net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Honda CRF 250 & 450R 2010

Τα τετράχρονα MX της Honda ανανεώνονται για την νέα χρονιά, με το 250 να παρουσιάζει τις περισσότερες αλλαγές και το 450 να βελτιώνεται στα σημεία. Ο στόχος παραμένει ο ίδιος, η επικράτηση δηλαδή στις πίστες MX της υφηλίου, στα χέρια ερασιτεχνών ή επαγγελματιών.

 
Honda CRF 250R

To 250 φέρει πλέον αυτούσιο το σύστημα του ψεκασμού από το 450 του 2009 και για αυτό το λόγο υπάρχουν αλλαγές στην ανάφλεξη και μια νέα εξάτμιση. Διαφορές εντοπίζονται στη κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου, ενώ ένα μεγαλύτερο σε διαστάσεις ψυγείο προσδίδει μεγαλύτερη θερμοαπαγωγική δυνατότητα. Από ανθεκτικότερα υλικά είναι πλέον κατασκευασμένα το πιστόνι και οι βαλβίδες, με τη Honda να ισχυρίζεται ότι η τεχνογνωσία στο θέμα αυτό, προέρχεται από τα MotoGP. Επανασχεδιασμένο είναι το πλαίσιο, με τον κινητήρα να τοποθετείται πιο χαμηλά ώστε να χαμηλώσει αντίστοιχα και το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, ενώ μακρύτερο είναι το ψαλίδι, για βελτίωση της σταθερότητας. Τέλος, το πιρούνι έχει αποκτήσει μεγαλύτερη διάμετρο, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι ελαφρύτερο και έχει τοποθετηθεί σε διαφορετική θέση, με σκοπό τη καλύτερη συγκέντρωση των μαζών.

Honda CRF 450R

Στο 450 η ανάφλεξη έχει επανα-προγραμματιστεί, ενέργεια που σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στη χαρτογράφηση του ψεκασμού, ευνοεί την απόκριση στο γκάζι. Νέος είναι ο αυτόματος αποσυμπιεστής, για ευκολότερη εκκίνηση με τη μανιβέλα, ενώ η υποδοχή για την ρύθμιση των ηλεκτρονικών από laptop, βρίσκεται πλέον σε εύκολα προσβάσιμο σημείο και δεν απαιτεί την αφαίρεση του ρεζερβουάρ, όπως στο προηγούμενο μοντέλο. Οι αλλαγές στο νέο CRF 450R, ολοκληρώνονται με το revalving στο πιρούνι, καθώς και με την τοποθέτηση λαδιού με μεγαλύτεροι ιξώδες στο εσωτερικό του.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ