net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η επιστροφή του «μπόμπου»

Το θρυλικό monkey της Honda γαλούχησε πολλές γενιές μοτοσικλετών στα πρώτα τους βήματα και αποτέλεσε τη βάση για μετατροπές που θα ζήλευαν οι καλύτεροι βελτιωτές του κόσμου. H Honda σχεδιάζει να επαναφέρει στη παραγωγή το monkey, στην Ιαπωνική αγορά σε πρώτη φάση.

 
Το αυθεντικό monkey, παραγόταν μέχρι πρότινος για τις ανάγκες αγορών στις οποίες δεν είχαν τεθεί σε εφαρμογή νόμοι περί εκπομπής καυσαερίων. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβανόταν και η Ιαπωνία, όμως η θέσπιση αυστηρότατων προδιαγραφών στην χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, οδήγησαν στην παύση παραγωγής του εν λόγω συμπαθέστατου δικύκλου. Η Honda αναγνωρίζοντας την ιστορική σημασία του «cult» μοντέλου, εξέλιξε ένα μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 49 κ.εκ. ο οποίο τροφοδοτείτε μέσω ψεκασμού, προκειμένου η παραγωγή του monkey να συνεχιστεί.

Ο νέος κινητήρας παράγει ισχύ 3,4 ίππων και καταφέρνει να συμμορφώνεται με τις Ιαπωνικές προδιαγραφές ρύπων, οι οποίες σημειωτέον, είναι αυστηρότερες από τις Euro III. Θα εισαχθεί ο νέος «μπόμπος» και στην Ευρώπη; Προς το παρόν μάλλον όχι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι κάτι τέτοιο είμαι αδύνατο να συμβεί, αφού η «monkey-mania» καλά κρατεί και στη γηραιά ήπειρο. Το νέο monkey θα παράγεται σε δύο εκδόσεις, standard και deluxe, με την δεύτερη να φέρει έξτρα χρωμιομένα μέρη, όπως το πίσω φτερό και η στεφάνη του φαναριού.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ