net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πότε έρχονται τα νέα μοντέλα στην Ελλάδα

Η Honda για το 2009 προέβη σε ανανέωση της υπάρχουσα γκάμας, με μοναδική προσθήκη το νέο commuter CBF 125. Εντύπωση ωστόσο προκαλούν οι εκδόσεις των CBR 600RR & 1000RR που φέρουν ABS, αποτελώντας τις πρώτες supersport μοτοσικλέτες που εφοδιάζονται με αυτό το σύστημα.

 
CBR 1000RR Fireblade (ABS) – Ιανουάριος 2009

Έχοντας παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο την προηγούμενη χρονιά, η Honda αρκέστηκε σε ελάχιστες επεμβάσεις στο κορυφαίο της superbike. Από αισθητικής πλευράς, δύσκολα εντοπίζει κανείς τις διαφορές, αφού η μόνη αλλαγή αφορά στα ανασχεδιασμένα πίσω φλας. Το Fireblade, εκτός από δύο μονόχρωμους συνδυασμούς σε μαύρο και σκούρο μπλε, θα διατίθεται και σε δύο εντυπωσιακές εκδόσεις από πλευράς γραφικών, οι οποίες θα περάσουν στην παραγωγή για τον εορτασμό μισού αιώνα αγωνιστικής εμπλοκής της Honda. Η πρώτη έκδοση θα προσφέρεται αποκλειστικά χωρίς ABS και φέρει τα χρώματα της διάσημης HRC (λευκό, μπλε, κόκκινο). Η δεύτερη έκδοση θα διατίθεται μόνο με το νέο Combined ABS, είναι βαμμένη στα χρώματα της επίσημης αγωνιστικής ομάδας της Repsol και φέρει μερικά επιπλέον πλαστικά τμήματα στο φέρινγκ για να καλύπτονται τα εξαρτήματα του συστήματος πέδησης, ενώ διαφορετικό είναι και το χρώμα των δαγκάνων.

CBR 600RR (ABS) – Ιανουάριος 2009

Η Honda δεν προχώρησε σε εκτεταμένες επεμβάσεις ούτε στο 600αρι supersport, αλλά φρόντισε να βελτιώσει ελαφρώς κάποια σημεία του για να αυξήσει την απόδοσή του σε συγκεκριμένες συνθήκες. Η επιθετική του εμφάνιση έχει παραμείνει σε γενικές γραμμές αναλλοίωτη, αν και υπάρχουν αλλαγές στη σχεδίαση της καρίνας και των πλαϊνών του φέρινγκ, με το τελευταίο να έχει πλέον περισσότερους αεραγωγούς για αυξημένα επίπεδα σταθερότητας στις γρήγορες στροφές. Νέα είναι και τα φλας, τα οποία προσθέτουν επιπλέον πόντους στη σχεδίαση του CBR. Μικρής έκτασης αλλαγές έχουν δεχτεί το πιστόνι, η κυλινδροκεφαλή και το σύστημα εξαγωγής, ώστε να χαθούν μερικά γραμμάρια και να βελτιωθεί η απόδοση του κινητήρα στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Αυτό σε συνδυασμό με το ελαφρώς βαρύτερο φέρινγκ, έχει κρατήσει το συνολικό βάρος της κατασκευής στα ίδια επίπεδα με του υπάρχοντος μοντέλου (184 κιλά πλήρες υγρών). Νέες και ελαφρύτερες είναι και οι μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες. Τέλος, όσον αφορά στα γραφικά, υπάρχει και εδώ διαχωρισμός μεταξύ των εκδόσεων με και χωρίς Combined ABS, με το τελευταίο να φέρει και τον πιο ενδιαφέροντα συνδυασμό από άποψης χρωμάτων.

CBF 125 – Δεκέμβριος 2008

Η οικογένεια των CBF μετρά πλέον ένα νέο μέλος. Μετά τις εκδόσεις 1000, 600, 500 και 250, ο «Βενιαμίν» των 125 κ.εκ. συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα και προορίζεται κυρίως για αστική μετακίνηση με κύρια χαρακτηριστικά του την οικονομία καυσίμου και την απλότητα στην κατασκευή. Το νέο CBF, κινείται από ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο μοτέρ, χωρητικότητας 125 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτείτε μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Φυσικά πληροί τις προδιαγραφές Euro3 περί εκπομπής ρύπων, ενώ η απόδοση του είναι της τάξεως των 11 ίππων. Το CBF 125 έχει δομηθεί γύρω από ένα ατσάλινο, μονής ραχοκοκαλιάς και ανοικτού τύπου πλαίσιο, ενώ οι αναρτήσεις του αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χλστ. - διαδρομής 115 χλστ. και από διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών και την πέδηση αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ταμπούρο πίσω. Η σχεδίαση του CBF 125 μπορεί να «υπαγορεύτηκε» ως ένα βαθμό από τις παραμέτρους της πρακτικότητας, ωστόσο δεν χαρακτηρίζεται αδιάφορη, αφού το μισό fairing, η «αιχμηρή» ουρά, η σέλα δύο τμημάτων και τα γραφικά στα πλαστικά, δημιουργούν μια –τηρουμένων των αναλογιών- sport αισθητική.

SH 150i – Φεβρουάριος 2009

Σχεδιαστικά, η ιαπωνική εταιρεία δεν προχώρησε σε ριζοσπαστικές αλλαγές στην εμφάνιση του υπάρχοντος Sh, αλλά διάνθισε με νέες πινελιές σχεδόν κάθε γωνιά του ανανεωμένου μοντέλου. Μία γρήγορη ματιά αποκαλύπτει ένα ελαφρώς διαφορετικό και πιο επιθετικό ρύγχος. Τα φλας και η γρίλια του ψυγείου έχουν μεγαλώσει σε μήκος και έχουν αποκτήσει περισσότερες γωνίες, ενώ το τιμόνι φέρει πλέον νέα και πιο σφηνοειδή σε μορφή πλαστικά. Πάνω από το φανάρι έχει τοποθετηθεί μία μικρή φιμέ ζελατίνα που, αν και δεν προδιαθέτει για touring αποδράσεις, σίγουρα ανεβάζει ελαφρώς τα επίπεδα κάλυψης του αναβάτη από τον αέρα. Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά, όμως, διακρίνονται και οι υπόλοιπες διαφορές μεταξύ των δύο scooter, οι οποίες είναι υπαρκτές σχεδόν σε ολόκληρο το… κοστούμι του SH. Τα πλαϊνά καπάκια της ουράς έχουν αποκτήσει έντονες ακμές που τονίζουν ακόμη περισσότερο την ανοδική της πορεία και στο τελείωμα υπάρχει πλέον φανάρι με ανασχεδιασμένα και μικρότερα σε μέγεθος φλας.

Συνολικά οι αλλαγές στο SH 150i του 2009:

- Εμπρός φτερό
- Πλαϊνά πλαστικά πίσω
- Πιο αιχμηρή ουρά με διαφορετικά φλας
- Ανασχεδιασμένο ρύγχος
- Νέα σέλα
- Νέος πίνακας οργάνων
- Νέα πλαστικά καλύμματα στο τιμόνι
- Μικρή ζελατίνα πάνω από το φανάρι
- Πίσω δισκόφρενο

CRF 250 – Δεκέμβριος 2008

To 250αρι ΜΧ εξοπλίζεται με έναν νέο μονοκύλινδρο και τετραβάλβιδο κινητήρα, ο οποίος διατηρεί τον μονό εκκεντροφόρο (unicam) που προσφέρει «μαζεμένες» διαστάσεις, απλότητα στην κατασκευή και χαμηλότερο βάρος, ενώ η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ενός 40χιλ FCR καρμπυρατέρ της Keihin. Νέο είναι επίσης και το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και η εξάτμιση, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων εμφανίζεται βελτιωμένο για ακόμη πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, με ή…χωρίς συμπλέκτη. Τέλος στα πλαίσια της γενικότερης «δίαιτας», οι δισκόπλακες ελάφρυναν κατά 65 γραμμάρια.

CRF 450 – Δεκέμβριος 2008

Oπως προαναφέρθηκε, η ηλεκτρονική ανάφλεξη είναι η σημαντικότερη αλλαγή στο CRF 450 του 2009. Ολόκληρο το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσικλέτας επανασχεδιάσθηκε και προστέθηκαν λυχνίες για την στάθμη του καυσίμου και την λειτουργία του ψεκασμού. Στο κυνήγι του «ελαφρώματος», το ρεζερβουάρ μείωσε την χωρητικότητα του κατά 1,5 λίτρα ένεκα της μικρότερης κατανάλωσης και το νέο πλαίσιο 5ης γενιάς ζυγίζει 480 γραμμάρια λιγότερο απ το περσινό. Το πιρούνι έχει πλέον διάμετρο 48 χιλ., ενώ η θέση οδήγησης τροποποιήθηκε ελαφρώς, προκειμένου να επιτρέπει ακόμα μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και καλύτερο έλεγχο της μοτοσικλέτας.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ