net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο scooter Vespa S

Η γοητεία της σπορ Vespa Primavera, που άνθισε τη δεκαετία του '70, ξαναζεί μέσα από τις γραμμές της καινούργιας Vespa S. Με αυτή επανέρχεται στη σημερινή εποχή το πιο νεανικό και σπορ πνεύμα της Vespa. Μικρά, ευέλικτα, δυναμικά, με καθαρή σπορ εμφάνιση, είναι τα σκούτερ που κινούν την νέα γενιά.

 
Σπορ διάθεση, δυναμισμός και νέα εικόνα, είναι τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν την νέα Vespa S. Οι γραμμές είναι ξεχωριστές, διαχρονικές. Μία απλή έκδοση του μύθου που υπογραμμίζει την ουσία και το νεανικό πνεύμα της Vespa.

Στη Vespa S το τιμόνι φιλοξενεί έναν καινούργιο ορθογώνιο προβολέα. Ένα σχήμα που ήδη έχει εμφανιστεί στη Vespa: μία ρητή αναφορά στην 50 Special, εικόνα των teenager της θρυλικής δεκαετίας του ’70. Η μπροστινή μάσκα ανανεώνεται και τονίζεται περισσότερο, φιλοξενώντας μία νέα σχάρα η οποία παραπέμπει σε μια πιο επιθετική γραμμή.

Το φτερό, μειωμένο στο ελάχιστο για να αναδειχθεί το περίγραμμα της ανάρτησης, αλλάζει σχήμα και στολίζεται με ένα χρωμιωμένο στοιχείο, οι μειωμένες διαστάσεις του τονίζουν τον τροχό και το τελείωμα της ζάντας από ελαφρύ κράμα μετάλλου: μια παραπομπή στις επιδόσεις της Vespa S και στα τεχνολογικά της χαρακτηριστικά.

Αυτό που ανανεώνεται στο μεγαλύτερο μέρος είναι η μπροστινή μάσκα και είναι αυτή που χαρακτηρίζει όλο το σχεδιασμό. Η δομή της γίνεται δύο διαστάσεων υπογραμμίζοντας την καθαρότητα των γραμμών που πάντα χαρακτήριζαν τη Vespa. Το κενό γίνεται πρωταγωνιστής και η μάσκα με την απλότητά της και τον ελάχιστο όγκο της γίνεται το χαρακτηριστικό σημείο.

Η μπροστινή ανάρτηση με υδραυλικό αμορτισέρ διπλής λειτουργίας ξεχωρίζει για το πλευρικό μονόμπρατσο '’αεροναυτικής προέλευσης’’. Είναι ένα από τα πιο αυθεντικά σημεία της Vespa: μία τεχνική λύση που, με τις συνεχείς ανανεώσεις, συνοδεύει τη Vespa από το πρώτο μοντέλο. Στη Vespa S η κίνηση του κρεμαστού μονόμπρατσου αρθρώνεται επάνω στα ράουλα που μειώνουν στο ελάχιστο την τριβή λειτουργίας.

Στο πίσω μέρος η καινούργια Vespa είναι εξοπλισμένη με μία ανάρτηση που φέρει ένα μονό υδραυλικό αμορτισέρ διπλής δράσης που, στην έκδοση των 125, έχει προφόρτιση που ρυθμίζεται σε 4 θέσεις για άριστη γεωμετρία και άνεση στην οδήγηση για τον οδηγό και το συνοδηγό.
Η διάμετρος του μπροστινού τροχού είναι 11” και εξασφαλίζει στη Vespa S σταθερότητα και μία εμφανή αίσθηση ασφάλειας κατά την οδήγηση. Τα ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο είναι 110/70 στον μπροστινό τροχό και 120/70 στον πίσω τροχό των 10”. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τον κλασικό συνδυασμό δισκόφρενο / ταμπούρο. Το μπροστινό δισκόφρενο, από ατσάλι, με διάμετρο 200 χλστ και δαγκάνα δύο εμβόλων συνεργάζεται με το πίσω ταμπούρο με διάμετρο 110 χλστ. Το ρεζερβουάρ των 8,6 λίτρων βρίσκει χώρο μέσα στο πλαίσιο χωρίς να επηρεάζει στο ελάχιστο τη χωρητικότητα του χώρου κάτω από τη σέλα.

Αξεσουάρ και χρώματα
Όπως πάντα η Vespa ξεχωρίζει για τις δυνατότητες να είναι μοναδική. Η γκάμα των αξεσουάρ που έχει σχεδιαστεί για τη S περιλαμβάνει:

· Βαλιτσάκι 32 λίτρων, στο χρώμα του οχήματος
· Ανεμοθώρακας
· Πίσω σχάρα χρωμίου
· Αυτοκόλλητα διαφόρων σχεδίων
· Κουκούλα οχήματος
· Προστασία ποδιών “Mango”
· Δερμάτινη τσάντα
· Συναγερμός
· Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό δισκόπλακας
· Κράνη Vespa “Europe”
· Αντικλεπτική αλυσίδα
· Ταπέτο ανεμοθώρακα
Η αυθεντική νέα Vespa S παρουσιάζεται σε τρία χρώματα που αναδεικνύουν τη ζωντάνια των γραμμών της: Λευκό “bianco ottico”, Κόκκινο “rosso dragon” και Μαύρο “nero lucido”.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ