net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο σύστημα μετάδοσης Honda

Η Honda Motor Co., Ltd, ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε την εξέλιξη της μετάδοσης HFT (Human-Friendly Transmission). Πρόκειται για ένα νέο αυτόματο σύστημα μετάδοσης για μοτοσικλέτες που θα υποστηρίζει την απόλυτα μεταβλητή υδραυλική μηχανική μετάδοση της Honda.

 
Το HFT είναι εύκολο στον χειρισμό και προσφέρει άνετη αίσθηση οδήγησης με άμεση ανταπόκριση και άριστη λειτουργία στην αλλαγή των σχέσεων. Το HFT θα κάνει την εμφάνισή του μαζί με την νέα μοτοσικλέτα της Honda, την DΝ-01 που παρουσιάστηκε στο Tokyo.

Το σύστημα αυτό είναι αρκετά ελαφρύ αλλά και μικρό σε διαστάσεις ώστε να ταιριάζει στα σχέδια των νέων μοτοσικλετών. Έχοντας σκοπό να παρέχει όλες τις ανάγκες του αναβάτη, το HFT προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε δύο πλήρως αυτόματες λειτουργίες – την λειτουργία D για απλή, καθημερινή οδήγηση και την S για μια πιο αγωνιστική εμπειρία -. Από εκεί και πέρα υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία των 6 ταχυτήτων που δίνει την αίσθηση του κανονικού, γνωστού χειρισμού.

Με σκοπό την παροχή προϊόντων που θα κάνουν τη ζωή των πελατών της ευκολότερη, η Honda έχει εξελίξει και βγάλει στην αγορά, αρκετές μοτοσικλέτες εξοπλισμένες με τεχνολογίες εύκολης χρήσης.

Σαν πρωτοπόρος στην εποχή των αυτόματων συστημάτων, η Honda προώθησε το Super Cub C100 το 1958, εξοπλισμένο με έναν αυτόματο φυγοκεντρικό μηχανισμό συμπλέκτη, που επέτρεπε την οδήγηση χωρίς χρήση συμπλέκτη (ημιαυτόματο κιβώτιο).
Το Eara (750cc), που βγήκε το 1977, ήταν η πρώτη μεγάλη μοτοσικλέτα που κυκλοφόρησε, με μετατροπέα ροπής, στην Ιαπωνία. Το 1980, η Honda, έβγαλε το Tact στην αγορά. Μία μοτοσικλέτα εξοπλισμένη με το αυθεντικό σύστημα επιλογής μετάδοσης της εταιρίας, το V-Matic. Έτσι η ιαπωνική εταιρία συνέχισε να εξελίσσει μια ποικιλία νέων συστημάτων και μηχανισμών μέχρι και σήμερα.

Χαρακτηριστικά του HFT

Πρόκειται για ένα σύστημα μετάδοσης με ευρύ φάσμα λειτουργιών σε μία ενιαία μονάδα. Το HFT είναι ένα ιδιαίτερα συμπαγές και ιδιαίτερα αποδοτικό μεταβλητό σύστημα μετάδοσης που καλύπτει της λειτουργίες της εκκίνησης, της μετάδοσης ισχύος και της αλλαγής σχέσεων, όλα σε έναν ενιαίο άξονα.

Η βασική διαμόρφωση του συστήματος αποτελείται από μία αντλία λαδιού για την μετατροπή της ισχύος του κινητήρα σε υδραυλική πίεση και μια μηχανή λαδιού για την μετατροπή της υδραυλικής πίεσης πίσω σε ισχύ.

Και τα δύο αποτελούνται από πολλαπλά έμβολα, μία βαλβίδα διανομής και ελεγκτή χειρισμού των εμβόλων, με κυλίνδρους να ενσωματώνονται στον άξονα εξόδου ισχύος.
Το σύστημα HFT διαθέτει επίσης τον πρώτο μηχανισμό κλειδώματος για την υδραυλική μηχανική μετάδοση. Κατά τη διάρκεια ταξιδιού αυτός ο μηχανισμός δουλεύει μειώνοντας τις απώλειες αποδοτικότητας της μετάδοσης, συμβάλλοντας στην βελτιωμένη οικονομία των καυσίμων.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ