Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Η οθόνη Chrome Lite του μοντέλου. Διακρίνονται και οι νέες τιμονόπλακες αλλά και το πιρούνι Ohlins WSBK.

Η οθόνη Chrome Lite του μοντέλου. Διακρίνονται και οι νέες τιμονόπλακες αλλά και το πιρούνι Ohlins WSBK.

Ειδική εξάτμιση Akrapovic.

Ειδική εξάτμιση Akrapovic.

Νέο ρεζερβουάρ 22 λίτρων και τρόμπα εμπρός φρένου Brembo WSBK.

Νέο ρεζερβουάρ 22 λίτρων και τρόμπα εμπρός φρένου Brembo WSBK.

  • Yamaha R1 VR46 Tribute
  • Yamaha R1 VR46 Tribute
  • Yamaha R1 VR46 Tribute
  • Η οθόνη Chrome Lite του μοντέλου. Διακρίνονται και οι νέες τιμονόπλακες αλλά και το πιρούνι Ohlins WSBK.
  • Ειδική εξάτμιση Akrapovic.
  • Νέο ρεζερβουάρ 22 λίτρων και τρόμπα εμπρός φρένου Brembo WSBK.

Yamaha R1 VR46 Tribute: Το απόλυτο δώρο αποχαιρετισμού

Με την καριέρα του Valentino Rossi να λαμβάνει τέλος μετά από 26 σεζόν και 9 παγκόσμιους τίτλους, η Yamaha δημιούργησε μια μοναδική μοτοσυκλέτα, που την δώρισε στον Ιταλό superstar.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Πρόκειται, φυσικά, για μια R1, η οποία προικίστηκε με αγωνιστικά μέρη και «ντύθηκε» σε ένα μοναδικό εμφανισιακό πακέτο.


Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Σχεδιασμένη από τον Aldo Drudi


Yamaha R1 VR46 Tribute

Yamaha R1 VR46 Tribute

Την επιμέλεια της σχεδίασης του χρωματισμού της R1 VR46 Tribute ανέλαβε ο Aldo Drudi, ο σχεδιαστής που επί σειρά ετών συνεργάζεται με τον Valentino Rossi, δημιουργώντας του τα σχέδια για τα κράνη του. Για την R1 VR46 Tribute, ο Drudi επέλεξε φυσικά το φλουο κίτρινο χρώμα που χαρακτηρίζει τον Rossi, συνδυάζοντας το με μπλε, μαύρες και σιέλ αποχρώσεις.
 

Η οθόνη Chrome Lite του μοντέλου. Διακρίνονται και οι νέες τιμονόπλακες αλλά και το πιρούνι Ohlins WSBK.

Η οθόνη Chrome Lite του μοντέλου. Διακρίνονται και οι νέες τιμονόπλακες αλλά και το πιρούνι Ohlins WSBK.

Αγωνιστική προίκα στον εξοπλισμό!

Το ειδικό αυτό R1 φέρει πακτωλό αγωνιστικών τμημάτων και περιφερειακών, κάτι που το καθιστά ένα πραγματικά μοναδικό κομμάτι. Η Yamaha το εξόπλισε με μια σειρά τμημάτων GYTR, όπως ηλεκτρονικό γκάζι και συμπλέκτη ολίσθησης, κιτ ψυγείου και φλάντζας κεφαλής, κλιπ-ον, διακόπτες και εισαγωγές αέρα, προφυλακτήρα μπροστινού φρένου, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, εξάτμιση σε συνεργασία με την Akrapovic και τροχούς Marchesini. Ο εξοπλιστικός οργασμός όμως δεν τελειώνει εδώ, αφού η μοτοσυκλέτα φέρει και πολλά τμήματα προδιαγραφών WSBK, όπως: ρεζερβουάρ 22 λίτρων, υποπλαίσιο από ανθρακονήματα, νέο ψαλίδι και τιμονόπλακες, φέρινγκ από ανθρακονήματα με αγωνιστική ζελατίνα, νέα ηλεκτρονική και πλεξούδα με ειδική χαρτογράφηση του κινητήρα, αναρτήσεις Ohlins και φρένα Brembo SBK, φίλτρο αέρα ανάλογων προδιαγραφών και οθόνη ενδείξεων Chrome Lite με GPS.

Ειδική εξάτμιση Akrapovic.

Ειδική εξάτμιση Akrapovic.

 

Μόνο ένα κομμάτι στον κόσμο!


Νέο ρεζερβουάρ 22 λίτρων και τρόμπα εμπρός φρένου Brembo WSBK.

Νέο ρεζερβουάρ 22 λίτρων και τρόμπα εμπρός φρένου Brembo WSBK.

Η μοτοσυκλέτα παρουσιάστηκε στον Valentino Rossi, στα πλαίσια της EICMA, ενώ σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι τώρα από την Yamaha, το μοντέλο θα παραμείνει μοναδικό καθώς δεν γίνεται καμία αναφορά, για παραγωγή σε περισσότερα κομμάτια και ευρύτερη διάθεση! Και, για να τα λέμε και αυτά, δεν μας χάλασε και τόσο... 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »