Η νέα BMW R 18 Classic

Η νέα BMW R 18 Classic

Η νέα BMW R 18 Classic

Η νέα BMW R 18 Classic

Η νέα BMW R 18 Classic

Η νέα BMW R 18 Classic

Νέο BMW R 18 Classic

Διευρύνθηκε η γκάμα των μοντέλων που εξοπλίζονται με τον μεγαλύτερο δικύλινδρο Boxer παραγωγής, με την BMW να παρουσιάζει την νέα R18 Classic. Δείτε περισσότερα.

Η BMW σήκωσε το παραπέτασμα αποκαλύπτοντας την νέα R 18 Classic για το 2021. Το νέο μοντέλο συμπληρώνει την γκάμα R 18, που ντεμπούταρε με το ομώνυμο μοντέλο, προσφέροντας μια επιλογή για τους λάτρεις των κλασικών τουριστικών μοτοσυκλετών.
 
Στο επίκεντρο του μοντέλου παραμένει ο νέος Boxer των 1.802 κ.εκ. , που αποδίδει 91 ίππους και χαρακτηρίζεται από μια κτηνώδη ροπή που ξεπερνά τα 15,2 kgm, μεταξύ 2.000 και 4.000 στροφών. Το πλαίσιο της νέας μοτοσυκλέτας είναι διπλό, ατσάλινο σωληνωτό  πλαίσιο, με παρόμοιας σχεδίασης ψαλίδι και εκτεθειμένο άξονα μετάδοσης, μια άμεση αναφορά στα ιστορικά δίκυκλα της BMW.
 
H R 18 Classic έχει αρκετές διαφοροποιήσεις από την R 18 στον εξοπλισμό: Το νέο μοντέλο φέρει μεγάλο ανεμοθώρακα, σέλα συνεπιβάτη, πλαϊνές βαλίτσες, επιπρόσθετα LED φωτιστικά στο εμπρός μέρος και τροχό 16 ιντσών μπροστά. Κατά τα άλλα, το μοντέλο εξοπλίζεται επίσης με σύστημα ASC (traction control ενός επιπέδου που απενεργοποιείται) και σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα MSR, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα όπισθεν και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρειες.
 
Το πιρούνι του R 18 Classic παραμένει σε διάμετρο 49 χιλιοστών, με κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση. Οι τροχοί παραμένουν σε κάθε περίπτωση ακτινωτοί, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω, με 4πίστονες δαγκάνες σε κάθε περίπτωση.
 
Και το BMW R 18 Classic θα γίνει διαθέσιμο στην «First Edition», η οποία θα φέρει αποκλειστικά στοιχεία εξοπλισμού και θα είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα, με διπλό pinstriping. Πολλά τμήματα της ειδικής έκδοσης θα έχουν φινίρισμα σε χρώμιο, νέο έμβλημα στην σέλα και έμβλημα «First Edition» στα πλαϊνά καλύμματα.