Θα αλλάξει το Kawasaki ZX-10R το 2021; Και αν ναι, πόσο;

Kawasaki ZX-10R: Ολοκαίνουργιο το 2021;

Επανέρχονται στο προσκήνιο οι φήμες για ριζική ανανέωση του Kawasaki ZX-10R για το επόμενο έτος. Τι περιμένουμε; Θα γίνει; Δείτε περισσότερα…

Το Kawasaki ZX-10R είναι, προς το παρόν, η «παλαιότερη» Ιαπωνική supersport μοτοσυκλέτα που κυκλοφορεί, αφού η τελευταία της μεγάλη ανανέωση συντελέστηκε το 2016, με όλες τις άλλες μάρκες να έχουν κάτι εντελώς καινούργιο. Ωστόσο, το ZX-10R είναι και το μόνο που κυριολεκτικά «σαρώνει» στα World Superbikes και μέχρι τώρα, μια ανανέωση ήταν ακόμα και… περιττή! Όμως, ο ανταγωνισμός έχει πλέον αγριέψει και οι φήμες για την μεγάλη ανανέωση του ZX-10R επέστρεψαν.
 
Πιο συγκεκριμένα, ιταλικές πηγές αναφέρουν ότι το 2021 είναι πιθανόν ότι θα γίνουν αρκετές αλλαγές στο νικηφόρο μοντέλο. Αρχικά, το ξεπερασμένο όργανο ενδείξεων αναμένεται να αντικατασταθεί από TFT οθόνη (η οποία έχει κάνει ήδη την εμφάνιση της σε άλλα μοντέλα Kawasaki), ενώ είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστούν και αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως winglets ή κατάλληλες επεμβάσεις στο fairing.
 
Δεν θεωρείται απίθανη, επίσης, μια εκτεταμένη αισθητική επέμβαση στην μοτοσυκλέτα, καθώς η εμφάνιση της έχει μείνει σε μεγάλο βαθμό ίδια τα τελευταία χρόνια. Ο κινητήρας της νέας μοτοσυκλέτας θα πρέπει να συμφωνεί με τις προδιαγραφές Euro5 και για αυτό αναμένονται εκτεταμένες επεμβάσεις. Οι Ιταλοί κάνουν λόγο για αύξηση του κυβισμού ακόμα και στα 999 κ.εκ., ώστε να φλερτάρουν με το «όριο» των 1.000 που ισχύει για την ομολογκασιόν στα WSBK. Όσον αφορά την ισχύ, με βάση τα σημερινά δεδομένα, τίποτε λιγότερο από τα 210-217 άλογα δεν θα γίνει «αποδεκτό» από μια αγορά στην οποία οι ιπποδυνάμεις έχουν πάθει φρενίτιδα.
 
Μηχανολογικά, είναι ακόμη αίνιγμα, αν και τι θα αλλάξει: Η ZX-10R είναι πολύ επιτυχημένη στους αγώνες, άρα έχει αποδείξει ότι «δουλεύει» σαν σύνολο. Συνεπώς, δεν αποκλείεται η ανανέωση να αφορά μόνο τις προδιαγραφές Euro5, την αεροδυναμική και την εμφάνιση. Μείνετε συντονισμένοι, για περισσότερα.