To Honda CBR 1000 RR-R είναι υποψήφιο για Best Moto 2021.

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Νέο Honda CBR1000RR-R Fireblade 2020

Honda CBR 1000 RR-R: Υποψήφιο για Best Moto 2021

Το ισχυρότερο Honda CBR1000RR Fireblade της ιστορίας μόλις έκανε ντεμπούτο στην EICMA - Δείτε περισσότερα.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Ζωντανά από το Μιλάνο, σας φέρνουμε καυτή την είδηση. Η Honda CBR1000RR Fireblade του 2020 είναι γεγονός. Μόλις πριν λίγο, παρουσιάστηκε ζωντανά στην Ιταλία και εμείς είμαστε εκεί, από όπου σας κάνουμε και live μετάδοση. 

Πρόκειται για την ισχυρότερη Fireblade όλων των εποχών με ισχύ που αγγίζει τους 217 ίππους και ριζικές αλλαγές. Ας δούμε αναλυτικά.

Η Fireblade του 2020 είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα με αλλαγές σε πολλά σημεία. Ας αρχίσουμε από τον κινητήρα, ο οποίος είναι ολοκαίνουργιος και ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1000 κ.εκ. στην ιστορία της Honda. Η ισχύς του ανέρχεται στους 217,6 ίππους (160 kW) και τα 11,3 kgm ροπής, στις 14.500 και 12.500 στροφές αντίστοιχα. Ο κινητήρας σχεδιάστηκε με κοντή διαδρομή, πολύ μικρό μέγεθος και τεχνολογία μείωσης των εσωτερικών τριβών με νέα εξαρτήματα. Οι λοβοί των εκκεντροφόρων έχουν επίστρωση DLC για μειωμένες τριβές στο σύστημα των βαλβίδων, οι οποίες πλέον ανοίγουν με ακόλουθους τύπου «δακτύλου» για 75% μείωση της αδράνειας των εξαρτημάτων.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα κίνησης των εκκεντροφόρων που χρησιμοποιεί (μετά από δεκαετίες) και γρανάζια (gear train) για την κίνηση τους, ενώ προφανώς τα εσωτερικά εξαρτήματα του μοτέρ είναι κορυφαίας τεχνολογίας. Το φιλτροκούτι τροφοδοτείται με αέρα μέσω συστήματος ram air που περνά από το κέντρο του πλαισίου, ενώ η εξάτμιση είναι τιτανίου και έχει κατασκευαστεί με την συνεργασία της Akrapovic.
 
To σύστημα ride-by-wire ρυθμίστηκε για καλύτερη αίσθηση και γρηγορότερη απόκριση, ενώ ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει την ισχύ του κινητήρα, το φρένο του και την ανύψωση εμπρός τροχού μέσα από τα ηλεκτρονικά της RR-R –τα οποία προσφέρουν και 3 προεπιλεγμένες riding modes. To traction control της CBR (με την ονομασία HSTC) ρυθμίζεται σε 9 επίπεδα, ενώ το launch control της μοτοσυκλέτας ρυθμίζεται για κράτημα των στροφών στις 6-9.000 στροφές για εκρηκτικές εκκινήσεις.

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι επίσης νέο, όπως επίσης και το ψαλίδι, με την κατανομή βάρους και τα χαρακτηριστικά στρεπτικής ακαμψίας να έχουν προσδιοριστεί εκ νέου. Η RR-R φέρει επίσης αισθητήρα IMU 6 αξόνων που τροφοδοτεί τα ηλεκτρονικά με τα απαραίτητα σήματα. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιείται εξοπλισμός της Showa και συγκεκριμένα, το πιρούνι BPF 43 χιλιοστών εμπρός και το αμορτισέρ BFRC πίσω, με πλήρη ρυθμισιμότητα. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δαγκάνες της Nissin, ενώ ένα ρυθμιζόμενο ABS συμπληρώνει το σύστημα. Ακόμα, η RR-R φέρει σταμπιλιζατέρ τιμονιού με ηλεκτρονική ρύθμιση σε 3 επίπεδα.

Το fairing έχει σχεδιαστεί ώστε να επεμβαίνει αεροδυναμικά στην μοτοσυκλέτα εξασφαλίζοντας παράλληλα την μικρότερη δυνατή αντίσταση και κρατώντας τον εμπρός τροχό στον έδαφος στις μεγάλες ταχύτητες και στο φρενάρισμα. Συγκεκριμένα, η μοτοσυκλέτα έχει συντελεστή αεροδυναμικής στο 0,27, ο οποίος σύμφωνα με την Honda, είναι «ο καλύτερος της κατηγορίας».
Η μοτοσυκλέτα φέρει επίσης οθόνη TFT 5 ιντσών για τις ενδείξεις, αλλά και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί –τέρμα ο διακόπτης που ξέραμε, στην τιμονόπλακα, δηλαδή!

Έκδοση SP
Όπως και για το μοντέλο του 2017, έτσι και η Fireblade του 2020 θα γίνει διαθέσιμη και σε έκδοση SP, με διαφορετικά περιφερειακά. Πιο συγκεκριμένα, το πιρούνι Showa του «απλού» μοντέλου αντικαθιστά μια μονάδα της Ohlins NPX με ηλεκτρονικό έλεγχο S-EC. Το πιρούνι είναι συμπιεζόμενο, για καλύτερη αίσθηση και απορρόφηση κακοτεχνιών. Ακόμα, το αμορτισέρ είναι επίσης της Ohlins και συγκεκριμένα, το ΤΤΧ-36 το οποίο είναι επίσης ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο. Ένα ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ της Showa τεχνολογίας HESD (Honda Electronic Steering Damper) κρατά υπό έλεγχο τις ταλαντώσεις του τιμονιού.

Στα φρένα, η έκδοση SP χρησιμοποιεί δαγκάνες Brembo αντί για Nissin και συγκεκριμένα, τις γνωστές πλέον Stylema, να «δαγκώνουν» τους εμπρός δίσκους των 330 χιλιοστών. Το ABS με δυνατότητα ρύθμισης παραμένει και στην SP έκδοση.