Yamaha Super Tenere by ΝΕ Custom

«Ανάσα φρεσκάδας» για μια μοτοσυκλέτα σχεδόν 30 ετών από έναν οίκο customizing για ένα αποτέλεσμα που εντυπωσιάζει! Απολαύστε…

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Με την πρώτη μοτοσυκλέτα να παράγεται το 1989, η «αρχέτυπη» Yamaha Super Tenere XTZ750 ήταν μια on-off που τιμούσε ονομαστικά, μια από τις δυσκολότερες περιοχές διεξαγωγής του αγώνα Dakar, στην έρημο Σαχάρα. Μια εντυπωσιακή και ικανή μοτοσυκλέτα, η Super Tenere 750 δεν χαίρει και της ευρύτερης αποδοχής, ωστόσο έχει φανατικούς λάτρεις. Δύο από αυτούς είναι οι Diego και Riccardo Coppiello, ιδιοκτήτες του Ιταλικού οίκου customizing, North East Custom.

Αποκτώντας ένα XTZ750 παραγωγής 1992, τα δύο αδέρφια θέλησαν να το αναδείξουν παρά να το τροποποιήσουν, επαναφέροντάς το σε μια μορφή που θυμίζει Dakar με την πρώτη ματιά. Οι μετατροπές ξεκίνησαν από την μάσκα, η οποία αφαιρέθηκε και αντικαταστάθηκε από μια καινούργια φτιαγμένη από fiberglass, που θυμίζει της σημερινές κατασκευές. Ανανεωμένα είναι και τα υπόλοιπα πλαστικά της μοτοσυκλέτας, ενώ το εργοστασιακό τεπόζιτο των 26 λίτρων παραμένει με νέο βάψιμο.

Η σέλα είναι φτιαγμένη από την αρχή, στα πρότυπα των σημερινών enduro μοντέλων, ενώ τα δύο κόκκινα καπάκια που βλέπετε από κάτω της, είναι καλύμματα βάσεων για βαλίτσες ή άλλα ταξιδιωτικά αξεσουάρ, που τα αδέρφια Coppiello κατασκεύασαν και τοποθέτησαν.

Αρκετές ήταν και οι μηχανολογικές βελτιώσεις που έκαναν οι αδερφοί. Το πίσω αμορτισέρ και τα ελατήρια στο πιρούνι προήλθαν από την Bitubo, τα φρένα απέκτησαν νέους δίσκους και μια εμπρός τρόμπα Brembo, ενώ οι εργοστασιακοί τροχοί ντύθηκαν με δύο ελαστικά Continental TKC80. Ο δικύλινδρος κινητήρας δεν «ανοίχτηκε» για μετατροπές σε βάθος, αλλά απέκτησε ένα φίλτρο αέρα της K&N, νέα μπεκ καρμπυρατέρ της Dynojet και μια νέα εξάτμιση. Το συνολικό αποτέλεσμα αποτελεί φόρο τιμής, στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας από τα 90s. Πως σας φαίνεται;