Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

Ιδού το ολοκαίνουργιο BMW C400X

BMW C400X: Πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα

Βρεθήκαμε στην επίσημη παρουσίαση στην Ελλάδα, του BMW C400X και σας παρουσιάζουμε τις εντυπώσεις μας από την πρώτη επαφή μαζί του. Δείτε περισσότερα!

Το BMW C400X είναι ένα από τα σημαντικότερα και πλέον αναμενόμενα μοντέλα της Βαυαρικής εταιρείας, ένα Scooter που στόχο έχει να εισάγει την BMW δυναμικά στην κατηγορία των 400 κ.εκ. Μετά από τις σύντομες επαφές μας με το μοντέλο στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας, ήρθε η στιγμή να το γνωρίσουμε και από κοντά, στην πρώτη του παρουσίαση επί ελληνικού εδάφους.

Ένα εντυπωσιακό, μπλε C400X βρισκόταν στον χώρο, έτοιμο να επιδείξει τα κάλλη του στον ειδικό τύπο και όχι μόνο. Το νέο scooter της BMW είναι πολύ επιθετικό σε εμφάνιση και ξεχωρίζει με το «καλημέρα σας» κεντρίζοντας το βλέμμα σου. Ένα μοντέλο που εγγυάται ότι θα προσελκύσει την προσοχή πανεύκολα στο δρόμο, το C400X χαρακτηρίζεται από έντονη προσωπικότητα BMW, την οποία τονίζουν λεπτομέρειες όπως τα σηματάκια της προπέλας τόσο στα πλαϊνά, όσο και στην ουρά του scooter. Για άλλη μια φορά δε, μιλάμε για «ρεσιτάλ» ποιότητας κατασκευής και συναρμολόγησης από το Γερμανικό εργοστάσιο: Το C400X είναι ένα premium μοντέλο και αυτό το καταλαβαίνεις εύκολα, από την πρώτη σου κιόλας επαφή με αυτό.



Στο μοντέλο επίδειξης ξεχωρίσαμε με μια ματιά την μεγάλη οθόνη ενδείξεων, που έχουμε συναντήσει σε πολλά νέα μοντέλα της BMW, τους χαρακτηριστικούς εξαιρετικούς διακόπτες και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, τα LED φωτιστικά σώματα με τα δύο ευμεγέθη, κατακόρυφα φλας εμπρός και την μεγάλη, δύο επιπέδων σέλα.





Η χωρητικότητα του μονοκύλινδρου κινητήρα, ο οποίος είναι ολοκαίνουργιος και ανεπτυγμένος 100% από την BMW, είναι 350 κυβικά εκατοστά. Το σύνολο αποδίδει 34 ίππους στις 7.500 σ.αλ. και 3,56 κιλά ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας θα έχει ένα ειδικό σύστημα έδρασης, το οποίο θα μειώνει δραστικά το επίπεδο κραδασμών που θα γίνονται αισθητοί από τον αναβάτη, αυξάνοντας ανάλογα και την premium αίσθηση λειτουργίας και κύλισης. Το βάρος του μοντέλου γεμάτο, ανέρχεται στα 204 κιλά. Φυσικά, το C400X χρησιμοποιεί αυτόματο κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης, ενώ η Βαυαρική εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να πετύχει τελική ταχύτητα της τάξης των 140 χιλιομέτρων την ώρα.





To C400X διαθέτει ένα ατσάλινο πλαίσιο με σωλήνες κυκλικής διατομής, το οποίο συνεργάζεται με ένα πιρούνι 35 χιλιοστών εμπρός και δυο αμορτισέρ πίσω, τα οποία σύμφωνα με τη BMW συνδυάζουν τη δυναμική, σπορ συμπεριφορά με ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Στον τομέα των φρένων συναντάμε 2 δίσκους 265 χιλιοστών εμπρός με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν ίδιας διαμέτρου δίσκο με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Για την ασφάλεια του αναβάτη φροντίζει το ABS, αλλά και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που η BMW ονομάζει Automatic Stability Control. Τα φώτα του είναι τεχνολογίας LED, ενώ στη λίστα του έξτρα εξοπλισμού περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων top case, προστατευτικά κάγκελα, προβολείς ομίχλης, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, ψηλότερη ζελατίνα και άλλα.

Για το μοντέλο μας μίλησε και ο κ. Νίκος Σινογιάννης, manager πωλήσεων της BMW Ελλάδος, αναφέροντάς μας μεταξύ άλλων το ότι το C400X θα είναι διαθέσιμο από την επόμενη εβδομάδα στα καταστήματα του επίσημου δικτύου της BMW Motorrad, μας αποκάλυψε την τιμή του, η οποία ορίζεται στα 6.990 ευρώ, ενώ μας είπε ότι «είναι ένα μοντέλο που θα βοηθήσει την ελληνική αγορά και την BMW, καθώς ο όγκος πωλήσεων σε αυτά τα scooters είναι αρκετός και η τιμή του C400X είναι σωστά τοποθετημένη με βάση τα δεδομένα της αγοράς».

Με τις πρώτες μας εντυπώσεις να είναι παραπάνω από θετικές, αναμένουμε και την στιγμή που θα δοκιμάσουμε αναλυτικά το νέο Scooter της BMW, προσφέροντας σας με το πλήρες ρεπορτάζ γύρω από την σημαντική αυτή, νέα παρουσία στα Scooters 400 κυβικών.