Βελτιωμένη θέση οδήγησης

ABS και traction control, μπορούν να απενεργοποιηθούν για οδήγηση σε χώμα.

Triumph Tiger 800 2018: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Η επίσημη παρουσίαση των νέων Tiger 800 του 2018 θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στο Μαρόκο, αλλά ήδη κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου έχουν δει το φως της δημοσιότητας.

Πήραμε μια μικρή ιδέα από το νέο Tiger 800 στην έκθεση της EICMA και αναμένουμε με ενδιαφέρον την επίσημη παρουσίασή του, καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο με βαρύ όνομα και ιστορία.

Η θέση οδήγησης του νέου Tiger είναι αλλαγμένη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά με το τιμόνι να είναι τοποθετημένο 10 χιλιοστά πιο πίσω. Η σέλα ρυθμίζετε σε δυο ύψη και είναι καλυμμένη με νέο υλικό, ενώ ρυθμιζόμενη είναι και η ζελατίνα και μάλιστα σε πέντε θέσεις για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα. Για όποιον το επιθυμεί θα υπάρχει και κατά 50 χιλιοστά χαμηλότερη σέλα, η απόσταση της οποίας από το έδαφος είναι 760 χιλιοστά. Είναι εφοδιασμένο με μια έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών και νέα χειριστήρια, στα οποία περιλαμβάνεται ένα μικρό joystick για εύκολη πλοήγηση στο μενού.

Οι μηχανικοί της Triumph έχουν κάνει εκτεταμένες αλλαγές και βελτιώσεις σε όλη τη μοτοσυκλέτα και ο κινητήρας των 95 ίππων συνεργάζεται με μια ελαφρύτερη εξάτμιση για καλύτερη κατανομή βάρους. Η πρώτη σχέση του κιβωτίου είναι πιο κοντή κάτι που θα έχει θετικό αντίκτυπο στις εκκινήσεις από στάση και στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Το Tiger 800 διαθέτει ABS και traction control, τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν για οδήγηση σε χώμα. Το βελτιωμένο cruise control επιτρέπει πλέον στον αναβάτη να το χειριστεί μέσα από μόνο ένα κουμπί, ενώ το ride by wire δίνει την επιλογή έξι διαφορετικών χαρτογραφήσεων. Τέλος, εκτός από τις εκδόσεις XC και XR δεν αποκλείεται να δούμε να δούμε και μια ακόμα κατάλληλη για κατόχους διπλώματος Α2.