Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών

Τροχοί αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 150/60-17.

25.8 ίπποι και 2,1 κιλά ροπής απο τα 259 κυβικά εκατοστά

Benelli TRK 251

Η Benelli μεγαλώνει συνεχώς τη γκάμα της και μπαίνει στα χωράφια της νεοσύστατης κατηγορίας των μικρού κυβισμού adventure touring μοτοσυκλετών.

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Η κατηγορία των μικρού κυβισμού adventure touring μοτοσυκλετών συνεχίζει να εξελίσσεται και όλο και περισσότεροι κατασκευαστές παρουσιάζουν μοντέλα για αυτή την αγορά. Αυτές οι μοτοσυκλέτες συνδυάζουν την περιπετειώδη εμφάνιση των μεγάλων on-off με την ευκολία χειρισμού και το χαμηλό κόστος κτήσης και συντήρησης, ενώ η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τους επιτρέπει να διασχίσουν βατούς χωματόδρομους, ιδιαίτερα αν εξοπλιστούν με κατάλληλα ελαστικά. Μετά την Kawasaki με το Versys X300 και την BMW με το G310 GS, έρχεται και η  Benelli να δώσει τη δική της εκδοχή των μικρών on-off με το TRK 251.

Το νέο μοντέλο έχει κυρίως ασφάλτινο προσανατολισμό και η εμφάνισή του δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο αδερφάκι του το TRK 502. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του παίρνει κίνηση από έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 259 κυβικών ο οποίος αποδίδει 25.8 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 2,1 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων και πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές ρύπων.

Διαθέτει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά και μονό πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 51 χιλιοστά. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 153 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν πλευστό δίσκο 280 χιλιοστών με τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και έναν 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου 17 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Είναι εξοπλισμένο με μοντέρνους διπλούς προβολείς τεχνολογίας LED, ενώ και το LED είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Το χαμηλό ύψος σέλας, στα 835 χιλιοστά, θα βολέψει αναβάτες κάθε αναστήματος και σε συνδυασμό με το μικρό βάρος εξασφαλίζει ότι οι επιτόπου ελιγμοί θα γίνονται χωρίς κόπο. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά περιμένουμε να είναι πολύ ανταγωνιστική, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα μοντέλα της Ιταλικής εταιρείας. Θα είναι διαθέσιμο μετά τον Ιούλιο του 2018 σε κόκκινο και μαύρο χρώμα.