Η Tour έκδοση

383 κιλά ζυγίζει η έκδοσηTour με το DCT.

Η βασική έκδοση

126 ίπποι και 17,2 κιλά ροπής

Ο αερόσακος ανήκει στον εξοπλισμό της Tour έκδοσης.

Τα πολλά ηλεκτρονικά θέλουν και πολλά κουμπιά.

Νέα Honda Gold Wing

Η ναυαρχίδα της Honda αδυνατίζει κατά 40 κιλά και ανανεώνεται πλήρως αποκτώντας DCT κι ένα σωρό άλλα ηλεκτρονικά.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Την είχαμε ήδη δει σε φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει, αλλά πλέον παρουσιάστηκε κι επίσημα στην έκθεση του Τόκιο, με την Honda να υποστηρίζει ότι έχει επανασχεδιαστεί εξ`ολοκλήρου. Η τουριστική μοτοσυκλέτα θα μπορεί να εφοδιαστεί με το τρίτης γενιάς αυτόματο κιβώτιο DCT επτά σχέσεων, ενώ η βασική έκδοση θα διαθέτει μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο.

Ο boxer 6κύλινδρος κινητήρας των 1833 κυβικών εκατοστών διαθέτει τετραβάλβιδες κεφαλές, αποδίδει 126 ίππους και 17,2 κιλά ροπής με την τροφοδοσία του να γίνεται με ride-by-wire, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων χαρτογραφήσεων. Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο και συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι κι ένα καινοτόμο σύστημα εμπρός ανάρτησης, με τις αποσβέσεις και την προφόρτιση να ρυθμίζονται ηλεκτρονικά τόσο εμπρός, όσο και πίσω.

Η Honda λέει ο η νέα Gold Wing έχει μικρότερες διαστάσεις και βάρος από το μοντέλο που αντικαθιστά, κάτι που την κάνει πιο ευκίνητη και ελπίζει να προσελκύσει νέους αναβάτες. Η βασική έκδοση θα είναι η GL1800, ενώ θα υπάρχει και η «Tour» έκδοση με κεντρική βαλίτσα, αερόσακο και την επιλογή του DCT. Το βάρος της γεμάτη ανακοινώνεται στα 365 κιλά για τη βασική έκδοση, 379 για την Tour και 383 για την Tour με το DCT.

Οι τέσσερις χαρτογραφήσεις Tour, Sport, Econ και Rain διαφοροποιούν τη λειτουργία των αναρτήσεων, την απόκριση του κινητήρα αλλά του συνδυασμένου συστήματος πέδησης και φυσικά η λίστα των ηλεκτρονικών συνεχίζεται με Τraction Control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και Hill Start Assist για να μη τσουλάει η μοτοσυκλέτα προς τα πίσω κατά την εκκίνηση σε ανηφόρες. Η έκδοση με το DCT διαθέτει σύστημα που επιτρέπει την κίνηση εμπρός και πίσω με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ενώ αυτή με το μηχανικό κιβώτιο διατηρεί το σύστημα όπισθεν του προηγούμενου μοντέλου. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες προβάλλονται σε μια TFT οθόνη επτά ιντσών.

  • Γρηγόρης Ταχύτατος

    Ότι πιο προηγμένο τεχνολογικά σε δύο τροχούς. Αναρτήσεις, κιβώτιο, φρένα, πλαίσιο, μοτέρ, όλα "χάιτεκ". Το προηγούμενο G/W είχε σοβαρά προβλήματα με το πιρούνι και ήταν η γκρίνια από τους ιδιοκτήτες που έκανε την υπερσυντηρητική Honda να βάλει σοβαρή ανάρτηση στο μηχανάκι. Για να αντιμετωπίσει την επικίνδυνη συμπεριφορά του πιρουνιού κατά το φρενάρισμα (ειδικά στην περίπτωση που ο χαλαρός τουρίστας αναβάτης έπρεπε να φρενάρει ξαφνικά) είχε βάλει ένα σύστημα αντιβύθισης που έμπαινε σε λειτουργία με την ενεργοποίηση του πίσω φρένου. Το σύστημα σκλήραινε το πιρούνι και σε συνδυασμό με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος έφτανε μέχρι και στο σημείο να τινάζει την τσιμούχα του καλαμιού.. Κάποιοι ιδιοκτήτες το απενεργοποιούσαν και απλά πήγαιναν βάρκα-γιαλό. Κλάμα πέφτει και από τους ιδιοκτήτες του (πανέμορφου κ φουτουριστικού) ctx1300 με τη συμπεριφορά του πιρουνιού που (για να μην είναι επικίνδυνο) πρέπει να έχει μικρή διαδρομή αλλά τότε τερματίζει εύκολα και κάνει την χαλαρωτική μοτοσυκλέτα αγγούρι σε 2 τροχούς. Το Hossack μπροστινό είναι πιο άνετο, πιο ασφαλές, πιο ελαφρύ, πιο εύκολο στη συντήρηση και δεν γίνεται επικίνδυνο αν δεν συντηρηθεί το αμορτισέρ σε ετήσια βάση όπως απαιτείται από το πιρούνι (άσχετα αν πολλοί δεν το συντηρούν ποτέ). Κατά τα λοιπά το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι το μέλλον της μοτοσυκλέτας και είναι το σημείο που η G/W υπερέχει αισθητά του γερμανικού ανταγωνισμού (πέρα από την ποιότητα-αξιοπιστία-μακροζωία που η BMW υστερεί απέναντι σε όλα τα γιαπωνέζικα εργοστάσια). Εντύπωση προκαλεί πως η Yamaha θα κοντράρει το "χάιτεκ" G/W1800 με το αερόψυκτο V2 καρα-συμβατικής τεχνολογίας Star Venture, η εταιρία που το 1992 παρουσίασε το διαστημικό GTS1000 επέλεξε το 2018 να ανταγωνιστεί το υπερσύγχρονο GoldWing με ένα "τρακτέρ"!

      13