net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ιδού το νέο Suzuki GSX-R1000!

Ιδού το νέο Suzuki GSX-R1000!

Ιδού το νέο Suzuki GSX-R1000!

Ιδού το νέο Suzuki GSX-R1000!

Ιδού το νέο Suzuki GSX-R1000!

O πίνακας οργάνων του μοντέλου

Το νέο πλαίσιο του μοντέλου.

Intermot: Suzuki GSX-R 1000/R

Η μοτοσικλέτα που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην Intermot, είναι αδιαμφισβήτητα το νέο GSX-R 1000! Τα πρώτα στοιχεία για αυτή έχουν κοινοποιηθεί και αναμένουμε την συνέχεια. Stay Tuned, η «πρόγευση» ήταν εκπληκτική!

 
Το GSX-R 1000 είχε παρουσιαστεί σε μια πρώιμη μορφή του, ως concept, εδώ και ένα χρόνο περίπου. Οι προθέσεις  Suzuki ξεκάθαρες και κοφτές: Τίποτα άλλο εκτός από την κορυφή της κατηγορίας! Το μέσο για να επιτευχθεί αυτό απλό: Να κατασκευαστεί το καλύτερο GSX-R όλων των εποχών! Να λοιπόν που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να πάρουμε μια πρώτη –έστω στα «χαρτιά»- γεύση από το πόνημα του Hamamatsu.

Πρώτα απ΄όλα οι εκδόσεις είναι δύο, η «απλή» (όσο απλή μπορεί να είναι μια hi-tech κατασκευή υψηλών επιδόσεων) και η –περιορισμένης παραγωγής «R», με την οποία θα ασχοληθούμε στην συνέχεια του κειμένου.

Πλαίσιο

 Ξεκινώντας λοιπόν από τον GSX-R 1000, η Suzuki αναφέρει πως πλαίσιο και κινητήρας έχουν σχεδιασθεί από λευκό χαρτί, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αποκομισθεί από τα MotoGP. To πλαίσιο είναι αλουμινένιων δύο δοκών, ωστόσο είναι κατά 10% ελαφρύτερο και επίσης  πιο στενό συγκριτικά με αυτό που έφερε η προηγούμενη γενιά των GSX-R. Αυτή η δομική μονάδα συμπληρώνεται από ένα –επίσης νέο- αλουμινένιο ψαλίδι και από ένα επανασχεδιασμένο και μινιμαλιστικό  υποπλαίσιο κατά 1 κιλό ελαφρύτερο! 

Αναρτήσεις -  Φρένα

Στον τομέα των αναρτήσεων την υπογραφή την βάζει η Showa, με ένα Big Piston, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω. Στα φρένα από την άλλη, αναλαμβάνoυν η brembo και η Nissin, με την πρώτη να προμηθεύει την Suzuki με ακτινικές τετραπίστονες monobloc δαγκάνες μπροστά, σε δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και την δεύτερη, να έχει κοντράκτο για μονοπίστονη δαγκάνα σε δίσκο διαμέτρου 220 χλστ. Περίεργο  το να υπάρχουν δύο διαφορετικοί προμηθευτές στο σύστημα της πέδησης πάντως. Τέλος οι τροχοί είναι αλουμινένιου δέκα ακτίνων και «ντύονται» με ελαστικά Bridgestone RS10.


Κινητήρας

Το νεό τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 999,8 κ.εκ. εντυπωσιάζει με την τεχνολογια που φέρει. Η Suzuki θέλησε όχι μόνο να δημιουργήσει μια πανίσχυρη μονάδα αλλά να την εξοπλίσει επίσης και με τα συστήματα εκείνα που θα προσαρμόζουν την  απόδοση της σε κάθε συνθήκη και περίπτωση.  Το εγχείρημα αυτό ονομάστηκε «Broad Power System» και περικλείει το σύνολο των τεχνολογιών του κινητήρα, πολλές από τις οποίες, έρχονται απευθείας από τον κόσμο των MotoGP. Ξεκινάμε με  το VVT (Suzuki Racing VVT) , ένα μηχανικό και βασισμένο στην δύναμη της φυγόκεντρου σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων δηλαδή, που φροντίζει  για την κατά το δυνατόν καλύτερη αναπνοή του κινητήρα στις ψηλές στροφές, χωρίς να χαθεί η γεμάτη απόδοση στις χαμηλές. Συνεχίζουμε με ολοκαίνουργιο ride by wire γκάζι και νέα σώματα ψεκασμού, μικρότερα σε μήκος αλλά και πιο φαρδιά σε σχέση με αυτά του προηγούμενου μοντέλου, τα οποία σύμφωνα με την Suzuki ενισχύουν ακόμη περισσότερο τα χαρακτηριστικά του VVT. To φιλτροκούτι είναι επίσης νέο και επιτρέπει βέλτιση ροή αέρα, ενώ έχουμε επίσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες «πεταλούδες» στην εξάτμιση για βελτίωση της απόδοσης ψηλά. Αυτό το αναμφίβολα hi-tech μηχανικό σύνολο, είναι μικρότερο διαστασιακά σε σχέση με τον πρoηγούμενο κινητήρα λίτρου των Gixxer. Συνεχίσουμε τις συγκρίσεις με το «παλιό» μοτέρ, έχει αυξηθεί επίσης η συμπίεση (13,2:1 έναντι 12,9:1), έχουν μεταβληθεί η διάμετρος και η διαδρομή των εμβόλων πιο πολύ προς το υπερτετράγωνο (76 x 55,1 έναντι 74.5 x 57.3 χλστ.)  και επίσης έχουν μετατοπισθεί τα «κόκκινα» κατά 1.000 σ.α.λ. ψηλότερα, στις 14.500 σ.α.λ.  Τι αποτέλεσμα είχαν όλα αυτά στην ισχύ; 199,3 ίππους στις 13.200 σ.α.λ.!

e-Βοηθήματα

Όπως ήταν αναμενόμενο, το νέο GSX-R 1000 φ΄ρει την τελευταία λέξη των ηλεκτρονικών βοηθημάτων στον εξοπλισμό του. «Κέντρο» αναφοράς όλων των συστημάτων είναι μια IMU μονάδα που λαμβάνει και επεξεργάζεται ταχύτατα δεδομένα από τους αισθητήρες που βρίσκονται διάσπαρτοι στην μοτοσικλέτα, προσαρμόζοντας αντίστοιχα και επι μέρους την απόδοση. Έχουμε λοιπόν ABS, traction control ρυθμιζόμενο σε 10 επίπεδα κα τρία ride modes (Α = πίστα ή στεγνός και καλός δημόσιος δρόμος, Β = Νορμάλ, standard απόδοση, C = Πόλη, βρεγμένο). Το GSX-R εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα easy start, που αυξάνει τις στροφές στο ρελαντί για εύκολες και ομαλές εκκινήσεις.  

GSX-R 1000R

Πρόκειται για έκδοση περιορισμένη παραγωγής η οποία δεν διαφοροποιείται σε ότι αφορά στην απόδοση αλλά στον εξοπλισμό. Συγκεκριμένα, η έκδοση «R», φέρει Balance Free πιρούνι της Showa και Βalance Free Rear Cushion αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, cornering ABS, Quick Shifter και Launch Control για γρήγορες εκκινήσεις από το grid σε περιβάλλον πίστας (ή και σε περιβάλλον φαναριών αλλά δεν προτείνουμε, ούτε επικροτούμε…)

 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ