net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Θεωρητικά το 401 Svartpilen θα μπορούσε να βγει σύντομα στην παραγωγή, και να αποτελέσει το αντίπαλο δέος στο Ducati Scrambler.

Βασίζεται πάνω στο 390 Duke, αλλά δύσκολα το καταλαβαίνει κανείς. Φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια, τρακτερωτά ελαστικά, ψηλό τιμόνι, scrambler στοιχεία παντού.

Πανέμορφο, κατάμαυρο, με δίσκους μαργαρίτες, αναρτήσεις της WP, μονόσελο, και γυαλισμένες ζάντες, με το διακριτικό λογότυπο 401 στα πλάγια.

Η σχάρα δίνει ανθεκτικό look στον LED προβολέα που το Svartpilen μοιράζεται με το Vitpilen. Led δαχτυλίδι στην περίμετρο, και ορθογώνια λάμπα στο κέντρο!

Έχει γίνει τόση δουλειά στο φινίρισμα και στα νέα καπάκια του κινητήρα του 390, που πραγματικά σε αφήνει με το στόμα ανοιχτό!

Το μαύρο βέλος της Husqvarna αναζητά στόχο, ως προς την καινούργια ταυτότητα της εταιρείας. Θα θέλαμε να το δούμε στην παραγωγή.

EICMA 2014: Husqvarna 401 Svartpilen

Το μαύρο βέλος (Svartpilen) της Husqvarna είναι το δεύτερο concept μοντέλο που παρουσίασε η εταιρεία στην ΕICMA. Διαθέτει scrambler look, και πιο hardcore ύφος από την αντίστοιχη μοτοσικλέτα της Ducati.

 
Δίπλα στο 401 Vitpilen, η Husqvarna παρουσίασε και το 401 Svartpilen, το οποίο διαφοροποιείται αρκετά από το αδελφάκι του στο χρώμα (μαύρο αντί για λευκό), με scrambler στοιχεία, και τρακτερωτά ελαστικά.

Πέρα από τα ελαστικά με τα χοντρά αλλά κοντά τακούνια (θυμίζουν πολύ και τα ελαστικά που φοράει το Morini Scrambler, αλλά και κάποια μεγάλα Adventure), το τιμόνι στο Svartpilen είναι όρθιο και ψηλό, σε αντίθεση με τα κλιπόν του Vitpilen, και η θέση οδήγησης σαφώς πιο όρθια. Και αυτό βασίζεται στο μονοκύλινδρο, τετράχρονο και υγρόψυκτο 390 Duke, δανειζόμενο κινητήρα, πλαίσιο, αναρτήσεις, και φρένα από εκείνο. Όπως και στο Vitpilen, ο κινητήρας έχει διαφορετικά καπάκια, με το logo της Husqvarna, και υπέροχο μπρούτζινο χρώμα στο φινίρισμα, ενώ το logo της Husqvarna πέρα από το ρεζερβουάρ βρίσκεται στα κάρτερ, στα κέντρα των ζαντών, και στην ουρά της μοτοσικλέτας.

Η εξάτμιση είναι διαφορετική από του Vitpilen, στα πρότυπα των scrambler, με το τελικό να βγαίνει ψηλά, κολλητά στο πλαινό μέρος της μοτοσικλέτας, ενώ τα μαρσπιέ είναι οδοντωτά, σε off-road design. Οι δίσκοι στα φρένα είναι μαργαρίτες, σε αντίθεση με τους στρογγυλούς του Vitpilen, και μεταλλικές σχάρες βρίσκονται στην ουρά (μονόσελο κι αυτό, όπως και το Vitpilen), στο ρεζερβουάρ, αλλά και με προστατευτικό ρόλο, στο πλαινό μέρος του τελικού της εξάτμισης, και μπροστά από τον προβολέα.

Οι ζάντες εδώ είναι στο χρώμα του μετάλλου, με το διακριτικό λογότυπο 401 στα πλαινά τους. Το Logo 401 θα το βρούμε σε αρκετά ακόμη μέρα, όπως στο ένα καπάκι του κάρτερ, και στα πλαινά πλαστικά -όχι όμως στην ουρά όπως στο Vitpilen-, ενώ αρκετές φορές πάνω του αναγράφεται το όνομα Svartpilen. Ίδιο με το Vitpilen είναι το μινιμαλιστικό φτερό μπροστά. 

Όπως και το Vitpilen, έτσι και το Svartpilen, είναι μια πανέμορφη μοτοσικλέτα, που θεωρητικά θα μπορούσε να βγει σύντομα στην παραγωγή, καθώς δεν υιοθετεί μη ρεαλιστικές λύσεις και εξαρτήματα, ενώ η βάση της (390 Duke) είναι ήδη έτοιμη. Το Svartpilen θα μπορούσε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του Ducati Scrambler, σε μια αρκετά χαμηλότερη τιμή.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ