net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Όπως και το υπάρχον XC έτσι και το ανανεωμένο αποτελεί την πιο χωμάτινη έκδοση μεταξύ των δύο Tiger 800.

Όλες οι αλλαγές που δέχτηκε το XR έχουν περάσει και στο XC.

Αν και έχει πολύ μικρές διαφορές το XC είναι πιο επιβλητικό σε εμφάνιση από το πιο ασφάλτινο XR.

Ρυθμίσεις για συμπίεση και επαναφορά φέρει το πιρούνι της WP.

Στα 220 χλστ. η διαδρομή του πιρουνιού της WP.

Χωρίς αλλαγές ο κινητήρας που έχει γίνει πιο οικονομικός σε κατανάλωση από την απερχόμενη γενιά.

Πλαστική ποδιά για το XC που αντικαθίσταται από μεγαλύτερη αλουμινένια για το XCx.

Νέα γραφικά για το Tiger 800.

Σαφώς περισσότερες οι δυνατότητες του XC από το XR στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 840 χλστ. Υπάρχει και χαμηλότερη στα έξτρα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας.

Το πλαίσιο στα ανανεωμένα Tiger 800 έχει βαφτεί στο χρώμα του τιτανίου.

Όπως και το XCx έτσι και το XRx θα είναι διαθέσιμο σε μπλε μεταλλικό χρώμα.

EICMA 2014: Triumph Tiger 800 XC & XCx

Από τις βελτιώσεις του Tiger 800 XR ωφελημένο βγήκε και το πιο χωμάτινο XC. Το τρικύλινδρο on-off με τις μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις και τον εμπρός τροχό των 21 ιντσών θα διατίθεται επίσης σε δύο εκδόσεις.

 
To Tiger 800 XC φέρνει τις ίδιες αλλαγές στα ηλεκτρονικά, τον κινητήρα, την αισθητική και την εργονομία με εκείνες του ανανεωμένου Tiger 800 XR. Ωστόσο, διαφέρει από αυτό τόσο στον τομέα των αναρτήσεων όσο και των τροχών. Έτσι τη θέση του ανεστραμμένου πιρουνιού της Showa έχει πάρει ένα της WP με τη διάμετρο των καλαμιών να παραμένει στα 43 χλστ. Το πιρούνι φέρει ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και έχει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 40 χλστ. (220 από 180 χλστ.). Το αμορτισέρ είναι επίσης της WP (αντί για το Showa του XR), έχει ξεχωριστό δοχείο λαδιού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου αλλά και την απόσβεση συμπίεσης με την διαδρομή του να μην ανακοινώνεται. Παράλληλα, οι τροχοί είναι ακτινωτοί με τον εμπρός να έχει διάμετρο 21 ίντσες. Ο πίσω παραμένει στις 17. Επίσης, λόγω των μεγαλύτερων διαδρομών, το ύψος της στάνταρ ρυθμιζόμενης σέλας ανεβαίνει στα 840-860 χλστ. Σε σχέση με το XR, το XC φέρει επίσης και το χαρακτηριστικό εμπρός «ράμφος» και διαφορετικής σχεδίασης λασπωτήρα. 

O εξοπλισμός της XCx έκδοσης εμπλουτίζεται από προστατευτικές χούφτες, αλουμινένια ποδιά, προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα, τη ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ύψος χωρίς εργαλεία αλλά και μία επιπλέον παροχή ρεύματος 12V. To XCx, εκτός από λευκό και μαύρο, θα είναι διαθέσιμο και σε μπλε μεταλλικό, σε αντίθεση με το XC όπου οι επιλογές περιορίζονται στις δύο πρώτες.

Το ανανεωμένο Tiger 800 XCx θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2015 και η βασική έκδοση XC θα ακολουθήσει τον Μάρτιο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 12β
Κυβισμός (κ.εκ.): 800
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 94/9.250
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 8,05/7.850
Βάρος: 218 κιλά, γεμάτο (βασική έκδοση)

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ