Από τις βελτιώσεις του Tiger 800 XR ωφελημένο βγήκε και το πιο χωμάτινο XC. Το τρικύλινδρο on-off με τις μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις και τον εμπρός τροχό των 21 ιντσών θα διατίθεται επίσης σε δύο εκδόσεις.
To Tiger 800 XC φέρνει τις ίδιες αλλαγές στα ηλεκτρονικά, τον κινητήρα, την αισθητική και την εργονομία με εκείνες του ανανεωμένου Tiger 800 XR. Ωστόσο, διαφέρει από αυτό τόσο στον τομέα των αναρτήσεων όσο και των τροχών. Έτσι τη θέση του ανεστραμμένου πιρουνιού της Showa έχει πάρει ένα της WP με τη διάμετρο των καλαμιών να παραμένει στα 43 χλστ. Το πιρούνι φέρει ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και έχει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 40 χλστ. (220 από 180 χλστ.). Το αμορτισέρ είναι επίσης της WP (αντί για το Showa του XR), έχει ξεχωριστό δοχείο λαδιού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου αλλά και την απόσβεση συμπίεσης με την διαδρομή του να μην ανακοινώνεται. Παράλληλα, οι τροχοί είναι ακτινωτοί με τον εμπρός να έχει διάμετρο 21 ίντσες. Ο πίσω παραμένει στις 17. Επίσης, λόγω των μεγαλύτερων διαδρομών, το ύψος της στάνταρ ρυθμιζόμενης σέλας ανεβαίνει στα 840-860 χλστ. Σε σχέση με το XR, το XC φέρει επίσης και το χαρακτηριστικό εμπρός «ράμφος» και διαφορετικής σχεδίασης λασπωτήρα.
O εξοπλισμός της XCx έκδοσης εμπλουτίζεται από προστατευτικές χούφτες, αλουμινένια ποδιά, προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα, τη ζελατίνα που ρυθμίζεται σε ύψος χωρίς εργαλεία αλλά και μία επιπλέον παροχή ρεύματος 12V. To XCx, εκτός από λευκό και μαύρο, θα είναι διαθέσιμο και σε μπλε μεταλλικό, σε αντίθεση με το XC όπου οι επιλογές περιορίζονται στις δύο πρώτες.
Το ανανεωμένο Tiger 800 XCx θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2015 και η βασική έκδοση XC θα ακολουθήσει τον Μάρτιο.