Η ανανέωση που θα πραγματοποιηθεί στη GTS 300 θα ξεκινήσει από τα συστήματα ασφαλείας και την προσθήκη δικάναλου ABS και συστήματος ASR (traction control), σαν αυτά που είδαμε στην 946. Επιπλέον, στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά και της οδηγικής απόλαυσης, θα συμβάλλει η αντικατάσταση της παραδοσιακής μπροστινής ανάρτησης με νέα. Πρόκειται για τον μονό ενισχυμένο βραχίονα που είδαμε στις Vespa Primavera και Sprint πρόσφατα.
Επιπλέον, σύμφωνα με τους Ιταλούς, η GTS αναμένεται να αποκτήσει μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά και φορτιστή για ηλεκτρονικές συσκευές στην ποδιά, με υποδοχή USB. Όσον αφορά στην εμφάνιση, από την άλλη, αυτή θα εκσυγχρονιστεί διακριτικά, με νέο φανάρι στο πίσω μέρος, ανανεωμένο πίνακα οργάνων και λεπτομέρειες στα πλαστικά.
Τα παραπάνω αποτελούν βελτιώσεις που ανήκουν στην κατηγορία της συνήθους πρακτικής. Αλλά η νέα GTS αναμένεται να ξεφύγει από αυτή, χάρη στη νέα multimedia πλατφόρμα της! Αναλυτικότερα, το ιταλικό scooter θα μπορεί να συνδεθεί με smartphone, το οποίο θα υπολογίζει, μεταξύ άλλων, ταχύτητα, αποστάσεις, ισχύ και ροπή κινητήρα, επιτάχυνση, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, μέση ταχύτητα και πολλά ακόμη. Εξαιρετικά χρήσιμο για τους… ξεχασιάρηδες θα αποδειχθεί και το σύστημα Vespa finder, το οποίο τους υπενθυμίζει πού ακριβώς πάρκαραν το scooter τους!
Τα παραπάνω αποτελούν τα βασικά σημεία βελτίωσης της Vespa GTS 300, για τα οποία η Piaggio δεν έχει ακόμη μιλήσει επίσημα. Ωστόσο, το σχετικό δελτίο Τύπου αναμένεται σύντομα.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Μichelin Anakee Road 110/80-19 & 150/70-17
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr