Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

Η TFT οθόνη είναι η πρώτη ever για την Suzuki και θα μπορεί να δείχνει και χάρτες πλοήγησης.

Προσέξτε την σχεδίαση-χωροδικτύωμα στο υποπλαίσιο.

Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

Νέο Suzuki GSX-S1000GT: Τουριστική έκπληξη!

Δεν θυμίζει και πολύ Suzuki… Και αυτό δεν είναι κακό! Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο GSX-S1000GT της Suzuki, που αντικαθιστά το GSX-S1000F και φέρνει τεράστιες σχεδιαστικές αλλαγές! Πως σας φαίνεται; Ξεχωρίζει ή θυμίζει πολύ άλλες μοτοσυκλέτες;

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Πριν λίγους μήνες, είχε γίνει γνωστή η πρόθεση της Suzuki να παρουσιάσει ένα νέο Sport Tourer μοντέλο, στα πλαίσια μιας εκτεταμένης ανανέωσης της γκάμας της. Μετά λοιπόν από την αποκάλυψη του GSX-S1000 και του GSX-S950, αμφότερα με σχεδίαση από λευκό χαρτί, η εταιρεία παρουσίασε και το νέο της Sport Tourer πόνημα, ονόματι GSX-S1000GT.


Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Η νέα μοτοσυκλέτα, αντικαθιστά την GSX-S1000F, βασιζόμενη μεν σε μεγάλο βαθμό στην «βάση» του GSX-S1000, αλλά με μια ριζικά νέα σχεδίαση. Πράγματι, το σημείο αυτό αναμένεται να είναι και βασικό σημείο συζήτησης, αφού το μοντέλο μόνο Suzuki δεν μας θυμίζει! Διπλά «προβολάκια» εμπρός και αιχμηρό LED φωτιστικό ημέρας σε σχήμα πτηνού, πολύ έντονες αιχμές στο κοστούμι, νέες γραμματοσειρές στα logo, υποπλαίσιο-χωροδικτύωμα είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που κάνουν το μοντέλο να ξεχωρίζει πολύ, τραβώντας την προσοχή πάνω του.

Η TFT οθόνη είναι η πρώτη ever για την Suzuki και θα μπορεί να δείχνει και χάρτες πλοήγησης.

Η TFT οθόνη είναι η πρώτη ever για την Suzuki και θα μπορεί να δείχνει και χάρτες πλοήγησης.

 
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, το σύνολο πλαισίου-κινητήρα προέρχονται από το GSX-1000, με τον αειθαλή κινητήρα που έλκει την καταγωγή του από το K5, να αποδίδει 152 ίππους και 10,8 kgm ροπής, ενώ φέρει και αλλαγές όπως ένα ανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης, νέο ride-by-wire σύστημα με σώματα ψεκασμού 40 χιλιοστών, νέα προφίλ εκκεντροφόρων, φιλτροκούτι αλλά και συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης.

Προσέξτε την σχεδίαση-χωροδικτύωμα στο υποπλαίσιο.

Προσέξτε την σχεδίαση-χωροδικτύωμα στο υποπλαίσιο.

 
Το υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει περισσότερο διαθέσιμο χώρο στους επιβαίνοντες και να μπορεί να φιλοξενεί βαλίτσες των 36 λίτρων. Ανασχεδιασμένες είναι οι σέλες και η γεωμετρία της στάσης σώματος του αναβάτη, με το τιμόνι να είναι 23 χιλιοστά πλατύτερο και να είναι 14 χιλιοστά κοντύτερα στο σώμα. Ελαστικά παρεμβύσματα στην τιμονόπλακα και στα μαρσπιέ μειώνουν τους κραδασμούς για αυξημένη άνεση. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρων.

Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

Το νέο Suzuki GSX-S1000GT

 
Μια οθόνη TFT μεγέθους 6,5 ιντσών, παίρνει τον ρόλο της απεικόνισης οργάνων και ενδείξεων, η οποία είναι η πρώτη ανάλογη οθόνη που χρησιμοποιείται ποτέ σε μοτοσυκλέτα Suzuki! Η οθόνη θα συνδέεται με κινητό τηλέφωνο, ενώ θα έχει την δυνατότητα απεικόνισης πλοήγησης αλλά και πληροφορίες από εφαρμογές του smarphone του αναβάτη. Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, περιλαμβάνονται οι Riding Modes A-B-C (Active, Basic, Comfort) που αλλάζουν την απόκριση του γκαζιού, traction control 5 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, cruise control και shifter 2 κατευθύνσεων. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED.
 
Αναμένουμε περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο όσον αφορά και την αγορά μας, ενώ η τιμή του αναμένεται σε ένα επίπεδο 16-18.000 ευρώ, αν λάβουμε υπόψιν την τιμή που ανακοινώθηκε για την Ιταλία (15.890 ευρώ).
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »