Ducati Monster 2021: Με αλουμινένιο πλαίσιο και 18 κιλά ελαφρύτερη

Το Ducati Monster 2021 γυρίζει σελίδα. Μετά από 27 χρόνια, το μοντέλο έρχεται χωρίς το παραδοσιακό πλαίσιο-χωροδικτύωμα και φέρει πολλές αλλαγές, καθώς υποδέχεται την νέα δεκαετία. Οι ριζικές αλλαγές αλλοιώνουν τη βασική του φιλοσοφία;

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση της νέας Monster, συναντάμε πιο σύγχρονη εμφάνιση με φουτουριστικές νότες από τον εμπρός LED προβολέα, με άμεση όμως αναφορά στην προηγούμενη γενιά χάρη στο σχήμα του ρεζερβουάρ. Νέα σχεδίαση έχει η ουρά, με τις εξατμίσεις να απολήγουν από την δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας σε διπλό τελικό. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στη μείωση των διαστάσεων, ώστε ο αναβάτης να τοποθετεί ευκολότερα τα πόδια του στο έδαφος. Η σέλα έχει ύψος 820 χιλιοστών και μπορεί να μειωθεί στα 800 χιλιοστά με ειδικό κιτ, ενώ  η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια. Το τιμόνι βρίσκεται πιο κοντά στον αναβάτη κατά 70 χιλιοστά και τα μαρσπιέ χαμηλότερα κατά 10 χιλιοστά και πιο πίσω κατά 35 χιλιοστά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »



 
Το πλαίσιο χωροδικτύωμα αντικαθιστάται από μια αλουμινένια κατασκευή τύπου «Front Frame», εμπνευσμένη από την Panigale V4. Το πλαίσιο πακτώνεται πάνω στις κεφαλές του κινητήρα, χρησιμοποιώντας τον ως ενεργό στοιχείο, ενώ το βάρος του σε σχέση με το trellis πλαίσιο είναι μειωμένο κατά 60% (!), αγγίζοντας μόλις τα 3 κιλά!  Το υποπλαίσιο κατασκευάζεται πλέον από πολυμερές με fiberglass χάνοντας 1,9 κιλό, το ψαλίδι είναι ελαφρύτερο κατά 1,6 κιλά, αλλά και οι ζάντες κατά 1,7 κιλά. Συνολικά η μοτοσυκλέτα δηλώνεται στα 166 κιλά άνευ υγρών, κατά 18 κιλά ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο ενώ παράλληλα, η γωνία του τιμονιού έχει αυξηθεί κατά 7 μοίρες, φτάνοντας τις 36, για ευκολότερες μανούβρες σε χαμηλές ταχύτητες και σε επιτόπιους χειρισμούς.


 
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πιρούνι USD 43 χιλιοστών με διαδρομή 130 χιλιοστών και από ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, το οποίο προσφέρει διαδρομή 140 χιλιοστών και συνδέεται απευθείας στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό. Την πέδηση αναλαμβάνουν τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M4-32 εμπρός με δίσκους 320 χιλιοστών, ενώ πίσω χρησιμοποιείται δίσκος 245 χιλιοστών και συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα Brembo. To υλικό στα τακάκια είναι νέο, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι πλέον ακτινική.


 
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός Testastretta των 937 κυβικών, που για την περίσταση αποδίδει 111 ίππους και 9,7 kgm ροπής, στις 9.250 και 6.000 στροφές αντίστοιχα, περνώντας παράλληλα και τις προδιαγραφές Euro 5. Σε σχέση με το μοτέρ των 821 κυβικών, είναι κατά 2,4 κιλά ελαφρύτερος. Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην πλούσια διαθέσιμη ροπή στις χαμηλές στροφές για αυξημένη ελαστικότητα, ενώ υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση 35 kW για κατόχους διπλώματος A2. Τα ηλεκτρονικά της νέας Monster περιλαμβάνουν  ρυθμιζόμενο Cornering ABS (σε 3 επίπεδα), Traction Control και Wheelie Control σε 8 επίπεδα, Launch Control και Riding Modes. Όλες οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια οθόνη TFT 4,3 ιντσών.


 
Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη και στην έκδοση Plus, η οποία φέρει εξτρά εξοπλισμό με κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και ζελατίνα, ενώ η Ducati δίνει την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη της νέας Monster να το διαμορφώσει μέσω μοντέρνων stickers και βαμμένων πλαστικών, αλλά και μια εκτενή σειρά αξεσουάρ. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί της νέας Monster είναι: Ducati Red, Aviator Grey και Dark Stealth. 

Η λιανική τιμή πώλησης ξεκινάει από τα 12.300 ευρώ.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »