Αυτό είναι το νέο Benda BD700

Αυτό είναι το νέο Benda BD700

Benda BD700: Το κινεζικό «αντί-Diavel» έρχεται

Η νέα power cruiser μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο κινητήρα ετοιμάζεται για παραγωγή, όπως όλα δείχνουν, θέτοντας μια νέα υποκατηγορία στα power cruisers. Θα πετύχει τον σκοπό της; Δείτε περισσότερα…

Πριν λίγο καιρό, έκαναν την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο τα πρώτα στοιχεία που συνδέονται με μια νέα power cruiser μοτοσυκλέτα με τετρακύλινδρο κινητήρα, από την Κίνα. Οι κατασκευαστές της χώρας έχουν πλέον πάρει μπροστά για τα καλά, τολμώντας να κάνουν είσοδο σε κατηγορίες που μέχρι τώρα θεωρούνταν… ταμπού. Να λοιπόν που σήμερα, αποκαλύπτονται εικόνες που δείχνουν πως το «αντί-Diavel» έρχεται με φόρα.
 
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ πολλαπλών βρετανικών μέσων, το μοντέλο που βλέπετε εδώ ονομάζεται Benda BD700 και θα είναι μια σημαντική μοτοσυκλέτα για την βιομηχανία της χώρας. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας φαίνεται ξεκάθαρα στην μοτοσυκλέτα και τολμούμε να πούμε ότι θυμίζει μονάδα της Honda, ενώ θα είναι μόλις ο 2ος τετρακύλινδρος σε σειρά, που θα εξοπλίζει μοτοσυκλέτα στην κατασκευαστική ιστορία της χώρας. Δεν έχουν ακόμα αποκαλυφθεί, ωστόσο, τεχνικά στοιχεία για αυτόν παρά το ότι η ισχύς του θα κινηθεί κάπου κοντά στους 100 ίππους.
 
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί, το σχήμα του πλαισίου που διαφέρει σημαντικά από την μέση, «συμβατική» μοτοσυκλέτα: Αποτελώντας πιθανότατα μια χυτή κατασκευή από αλουμίνιο ή διαμορφωμένη από ατσάλι, ξεκινά από το εμπρός μέρος «αγκαλιάζοντας» τον κινητήρα και φτάνει μέχρι πίσω, αποτελώντας το ήμισυ του υποπλαισίου, κάνοντας μια «στροφή» ακόμα και πιάνοντας τον κινητήρα και από τα χαμηλά του πίσω μέρους του κάρτερ.
 
Στην πίσω ανάρτηση βλέπουμε ένα τεράστιο ψαλίδι, ενώ ο πίσω τροχός αναμένεται να χρησιμοποιεί πολύ φαρδύ λάστιχο, στα πρότυπα των power cruisers και ξεκάθαρα ως στυλιστική νότα. Το εμπρός φανάρι είναι κυκλικό, το πιρούνι είναι USD, το τιμόνι και η τοποθέτηση του είναι σχεδόν πανομοιότυπα με το Diavel, ενώ η εξάτμιση στο δεξί μέρος εντυπωσιάζει. 4 «μπούκες», στα πρότυπα MV Agusta, προφανώς σε στυλιστική «σύνδεση» με τον κινητήρα. Οι δύο δίσκοι φρένων εμπρός, αποτελούν ένα ακόμα hint, ότι το μοντέλο στοχεύει στις επιδόσεις.


 
Τα σχέδια, σύμφωνα με τους ξένους συναδέλφους μας, απεικονίζουν την μοτοσυκλέτα στην μορφή παραγωγής της, όμως ακόμα δεν ξέρουμε λεπτομέρειες για το πότε θα παρουσιαστεί, πως και σε ποιες αγορές θα απευθύνεται. Μείνετε συντονισμένοι…